Gå til innhold

Er det nødvendig?

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, da skjønner jeg at du savner han. Men du kan vel være en del av livet hans? Eller er det pga psyken ? 

Ja, de kan være skumle, men så lenge man klarer å si til seg selv at de ikke er farlige pleier jeg ikke bli redd.

Det er nok mye pga psyken, jeg blir så fort sliten. Kunne tenkt meg å ha et skikkelig forhold til han, hatt han noen dager osv. Klarer ikke det nå, men det er et ønske.

Nei burde ikke bli redd jeg heller, er så vant til det nå. 

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er nok mye pga psyken, jeg blir så fort sliten. Kunne tenkt meg å ha et skikkelig forhold til han, hatt han noen dager osv. Klarer ikke det nå, men det er et ønske.

Nei burde ikke bli redd jeg heller, er så vant til det nå. 

Da satser vi på at energien jeg sendte funker😄 skjønner jo godt at du vil det 

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Å ta en dusj i dag når jeg skal til legen i morgen? Det er så tidlig at det blir tøft å stå opp og får ikke tid til å dusje, så lurer på om det er nødvendig å ta en dusj i dag. Det er et tiltak. Føler meg så ekkel og fordi jeg er overvektig, og jeg liker ikke å gå til leger. 

Du rekker nok en kjapp dusch før du skal avgårde.

Anonymkode: b1c99...ec1

Annonse

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Hver dag? Nei det orker jeg ikke, men har tatt meg en dusj nå. 

Jeg dusjet hver dag for jeg ble syk, men nå er jeg fornøyd om jeg dusjer et par ganger i uken. Ikke alltid jeg får til å fiske etter trening engang.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan gå et par måneder mellom hver gang jeg skifter.

Anonymkode: b1c99...ec1

Det har det gjort hos menn også........ Flaut å tenke på.

Tror det var ca to og et halvt år, de beste årene i mitt liv :) Skulle tro det var en annen person enn meg. 

Så godt å ha med seg den erfaringen. Da vet du at det er mulig. Håper at du finner tilbake til den versjonen av deg.

Legen mistenkte gallestein, skal på ultralyd og hvis det var det ble det operasjon. Uff akkurat det jeg ikke vil, tok noen blodprøver og. Trodde det fantes andre måter enn operasjon, men får vente å se nå da. Er livredd sykehus. 

20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Legen mistenkte gallestein, skal på ultralyd og hvis det var det ble det operasjon. Uff akkurat det jeg ikke vil, tok noen blodprøver og. Trodde det fantes andre måter enn operasjon, men får vente å se nå da. Er livredd sykehus. 

Huffda. Det hørtes ikke godt ut. Må du på sykehuset for å ta ultralyd også?

1 minutt siden, Fru2020 skrev:

Huffda. Det hørtes ikke godt ut. Må du på sykehuset for å ta ultralyd også?

Ja må på sykehuset å ta ultralyd, får bare se hvordan det går. Håper det ikke er gallestein jeg da, men det er jo alltid vondt på høyre side og noen ganger blir jeg kvalm av å spise. Men det er de smertene i magen og ryggen som er verst, men de kommer og går. 

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke noe farlig å være på sykehus ❤️ 

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er redd for det., får så mange ekle tanker når jeg er der. 

Ok. Jeg jobber på sykehus, så jeg vet at det ikke er farlig. 

Men hvis du er livredd og ikke klarer det må du jo fortsette plages, er det noe alternativ da?

1 minutt siden, dolmio skrev:

Ok. Jeg jobber på sykehus, så jeg vet at det ikke er farlig. 

Men hvis du er livredd og ikke klarer det må du jo fortsette plages, er det noe alternativ da?

Ok. Blir vant til sykehus du da. 

Trodde det fantes medisiner for det og jeg? 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja må på sykehuset å ta ultralyd, får bare se hvordan det går. Håper det ikke er gallestein jeg da, men det er jo alltid vondt på høyre side og noen ganger blir jeg kvalm av å spise. Men det er de smertene i magen og ryggen som er verst, men de kommer og går. 

Er det noen du kan ta med deg på sykehuset slik at du ikke trenger å gå alene? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...