Gå til innhold

Er dps for håpløse tilfeller?

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å akseptere tilstanden sin og få støtte på det, er noe alle trenger. Dernest kommer mulighetene for endring.

Anonymkode: 5644b...9d0

Helt sikkert. Noen får det for mye og andre for lite. Til syvende og sist kjenn deg selv best. 

Fortsetter under...

På 2.9.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

I så fall er jeg et håpløst tilfelle. Har gått der i 4 og et halvt år nå. Psykiater sa til meg i går at jeg får oppfølging på grunn av min diagnose, som er schizoaffektiv lidelse. Men jeg får også oppfølging av kommunepsykiatrien, og på meg virker det som om DPS vil ha mest mulig ansvar over på dem.

Anonymkode: ad19b...958

Du er jo ikke et håpløst tilfelle i og med at du går til dps. Du får hjelp fordi de anser det økonimsk rett å bruke ressurser på deg. Hadde du vært ansett som håpløs så hadde du ikke fått hjelp. 

Anonymkode: 5b5b6...b51

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...