Gå til innhold

Blir bare verre.

Anbefalte innlegg

Har ikke vært deprimert mer enn en måneds tid, så jeg burde kanskje ikke klage, men nå begynner dette å gjøre vondt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Jeg ligger ikke i sengen og stirrer i taket, jeg får gjort ting, men ikke de viktigste tingene som har med økonomien min å gjøre. Det dreier seg om over 20.000 kroner og for meg er det mye penger. Den triste grunnstemningen er den samme uansett hva jeg gjør og nå begynner jeg å få vondt i kroppen. 

Jeg står på blant annet 300 mg wellbutrin og 5 mg cipralex. Kanskje jeg skal spørre psykiateren min om det kan være en ide å gå opp til 10 mg som jeg stod på opprinnelig? Denne uken har jeg skulket skolen og det er ikke bra. Jeg har ganske enkelt ikke brydd meg om det. Inni hodet mitt skjønner jeg det at dette er fryktelig dumt og at jeg burde studere de dagene jeg har fri, men så bryr jeg meg ikke.

Er det noe annet jeg kan gjøre for å komme meg ut av dette? I går var jeg på stranden med en venninne. Jeg, som vanligvis har stor glede av å være ved sjøen, følte ingenting. I morgen har vi planlagt å dra dit igjen, men jeg vet ikke om jeg orker. 

Jeg er fullstendig klar over at andre har det verre, men det hjelper ikke å tenke på det. Jeg lever i min egen boble og nå er ikke den boblen særlig god å leve i. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456743-blir-bare-verre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...