Gå til innhold

Hadde du gått inn i bilen til en ukjent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne og en mann på samme alder hadde stoppet bilen sin ved siden av deg og spurt om du ville bli med han i bilen å dra å kjøpe kebab hadde du gjort det? Eller er det sånn "aldri i livet"? 

Anonymkode: e599b...fca

Aldri i verden.

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne og en mann på samme alder hadde stoppet bilen sin ved siden av deg og spurt om du ville bli med han i bilen å dra å kjøpe kebab hadde du gjort det? Eller er det sånn "aldri i livet"? 

Da er du smart.

Anonymkode: 175c4...d9d

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kvinne. Men en kvinne som hadde gjort noe sånt ville jeg ansett som uuuutrolig NAIV..

Anonymkode: edd65...d65

Nei...

Anonymkode: df3df...72b

49 minutter siden, Lillemus skrev:

Aldri i verden.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du smart.

Glemte å legge til at du er singel og på jakt, og mannen som sitter i bilen ler og virker jo forøvrig veldig hyggelig.. Hva da? 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge til at du er singel og på jakt, og mannen som sitter i bilen ler og virker jo forøvrig veldig hyggelig.. Hva da? 

Er det en seksuell fantasi du har? I så fall kan du ikke regne med å finne så mange med akkurat den fantasien ..

Anonymkode: f0990...15b

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor hyggelig kan han være når han stopper en vilt fremmed person for å ta henne med og "kjøpe kebab"? 

Du er ikke særlig smart om du sier ja.

Hadde jeg sagt ja hadde jeg begynt å lure på om det hadde rablet for meg.

Anonymkode: 94189...48d

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en seksuell fantasi du har? I så fall kan du ikke regne med å finne så mange med akkurat den fantasien ..

Eh nei. Det var noe som skjedde sist jeg var i oslo og Jeg vurderte faktisk å gå inn i bilen fordi han virka jo så hyggelig, men usikker hva intensjonen var. Om han hadde voldtatt meg eller om han kun ville være hyggelig med å be meg ut på kebab. 

Jeg tror denne tråden er trolling. Ingen i sitt edrue selv setter seg inn i bilen til en fremmed man som tilbyr kebab. Det neste blir vel, sønnen min ble stoppet av en hyggelig man som ville gi han godteri, burde han blitt med?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne og en mann på samme alder hadde stoppet bilen sin ved siden av deg og spurt om du ville bli med han i bilen å dra å kjøpe kebab hadde du gjort det?

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I oslo på natta. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge til at du er singel og på jakt, og mannen som sitter i bilen ler og virker jo forøvrig veldig hyggelig..

En som gjør dette under omstendighetene du beskriver, virker ikke hyggelig på meg. Han virker sleip. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror denne tråden er trolling. Ingen i sitt edrue selv setter seg inn i bilen til en fremmed man som tilbyr kebab. Det neste blir vel, sønnen min ble stoppet av en hyggelig man som ville gi han godteri, burde han blitt med?

Sønnen min (han er 21 år) ble stoppet av en hyggelig dame som tilbød ham skyss og han hoppet inn. :) Nå var dette på et sted med ingen bussforbindelser, alle kjenner alle og hun så nok at han var utenbys fra (papsen holder på å bygge hytte et stykke unna og han skulle gå dit fra bussen) og var vennlig og tilbød ham skyss noen km. Det gikk helt fint, men jeg hadde nok ikke blitt like happy om jentungen på 20 hadde satt seg inn i bilen til en fremmed mann, det skal jeg innrømme...

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Sønnen min (han er 21 år) ble stoppet av en hyggelig dame som tilbød ham skyss og han hoppet inn. :) Nå var dette på et sted med ingen bussforbindelser, alle kjenner alle og hun så nok at han var utenbys fra (papsen holder på å bygge hytte et stykke unna og han skulle gå dit fra bussen) og var vennlig og tilbød ham skyss noen km. Det gikk helt fint, men jeg hadde nok ikke blitt like happy om jentungen på 20 hadde satt seg inn i bilen til en fremmed mann, det skal jeg innrømme...

Nå er det vel litt annerledes med kvinne som sjåfør og mann som passasjer siden han er fysisk overlegen. Det hadde nok ikke vært like enkelt å voldta da.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel litt annerledes med kvinne som sjåfør og mann som passasjer siden han er fysisk overlegen. Det hadde nok ikke vært like enkelt å voldta da.

Hun kunne jo kjørt ham til en avsidesliggende gård hvor det ventet noen store karer, man vet aldri, men det gikk bra da - stort sett er jo folk snille, men å sette seg inn i en bil i et slikt scenario midt på natten i Oslo som ts beskriver - da er man så dum at jeg ikke finner ord! Da nytter det faktisk ikke å komme etterpå å si at "Men han sa jo vi skulle kjøpe kebab!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...