Gå til innhold

Jeg skulle ut i kveld


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

8 timer siden, dolmio skrev:

Jeg er nødt til å betale 700 kr hvis jeg trekker meg. Så jeg blir tvunget til å dra, for de 700 har jeg ikke. Jeg har 50 kr på kontoen. Min mann ser hvpr fælt jeg har det og at jeg ikke har lyst til å dra. Han synes så synd på meg sier han. Det blir en grusom kveld. 

Du må da vel ikke betale penger for å ikke bli med. Du mener vel at du må betale 700 kr uansett.

Anonymkode: fb588...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvordan gikk det? 

Det gikk greit. Veldig god og ekslusiv mat og eksklusivt øl til hver rett. Har aldri vært med på noe slikt før, så maten var en opplevelse. Ift det sosiale så jattet jeg (som vanlig) bare med de andre og klarte ikke «slippe» meg til tross for alkohol. Men jeg gjennomførte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, dolmio skrev:

Det gikk greit. Veldig god og ekslusiv mat og eksklusivt øl til hver rett. Har aldri vært med på noe slikt før, så maten var en opplevelse. Ift det sosiale så jattet jeg (som vanlig) bare med de andre og klarte ikke «slippe» meg til tross for alkohol. Men jeg gjennomførte. 

Godt at du fikk noe positivt ut av det også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...