Gå til innhold

Trenger inspirasjon (jul...)


XbellaX

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En vevet matte i ull eller bomullsstoff gjerne i resirkulert materiale like lang som meg.

Økologisk fjellte fra middelhavet eller Midtøsten.

Mat, selvsanket/fanget/satt sammen

En tegning på tykt papir

En presset blomst i ramme

En liten bil

Pianotime eller tilbud om å bli spilt for

En god og skarp øks for vedhogst

En gammel telefon med tallskive



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eske med litt forskjellig oppi. Kan feks inneholde en flaske julebrus, en sjokoladeplate, en marsipangris, et flaxlodd, et blad, en pose julekaffe eller andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, XbellaX skrev:

Hva ønsker akkurat du deg til jul? 

Jeg er 50+ og har alt jeg trenger, men det er alltid kos med ullsokker, te, sjokolade, lakris, en bok om noe jeg synes er interessant eller klær jeg har ønsket meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shira! skrev:

God olivenolje. 😃

Takk, denne likte jeg kjempe godt! 

 

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Parfyme, får en viss sort hver år hehe :D 

En slager som aldri feiler, takk! : -) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Silkesengesett, gavekort på massasje, en god selvbruningskrem til ansikt, 

Anonymkode: 6d294...d27

Takk!

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er 50+ og har alt jeg trenger, men det er alltid kos med ullsokker, te, sjokolade, lakris, en bok om noe jeg synes er interessant eller klær jeg har ønsket meg. :) 

Jeg glemmer det som er helt basic, men som jeg har så stor glede av i vintermånedene: noe så enkelt som ullsokker, en god bok og snacks! Takk!

 

37 minutter siden, dolmio skrev:

En eske med litt forskjellig oppi. Kan feks inneholde en flaske julebrus, en sjokoladeplate, en marsipangris, et flaxlodd, et blad, en pose julekaffe eller andre ting. 

Denne var fin. (Takk for at du klarer å være kreativ når jeg er helt tom) ;- )

 

52 minutter siden, cathlin skrev:

En vevet matte i ull eller bomullsstoff gjerne i resirkulert materiale like lang som meg.

Økologisk fjellte fra middelhavet eller Midtøsten.

Mat, selvsanket/fanget/satt sammen

En tegning på tykt papir

En presset blomst i ramme

En liten bil

Pianotime eller tilbud om å bli spilt for

En god og skarp øks for vedhogst

En gammel telefon med tallskive



 

Trenger tid på å fordøye denne teksten. Har du vært på grottefest i det siste?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Hva ønsker akkurat du deg til jul? 

Har du tiltet fullstendig?!? Det er leeeeeeeeenge til jul, alt for tidlig å begynne å tenke på julegaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frosken skrev:

Har du tiltet fullstendig?!? Det er leeeeeeeeenge til jul, alt for tidlig å begynne å tenke på julegaver!

Jeg vet!! Og jeg skjemmes egentlig noe fenomenalt over å ta ordet jul i min munn allerede nå, ..men det er noen ting som skal shippes hit og dit og flytting/ lengre reise (dem, ikke meg) og sånn som gjør at her må det planlegges noe kolossalt.. 

Ber innstendig om tilgivelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Hva ønsker akkurat du deg til jul? 

Ullsokker, ullundertøy, julekaffe, julete, duftelys, vinnisse, turmat, kjøkkenkniv og grytekluter.

8 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg vet!! Og jeg skjemmes egentlig noe fenomenalt over å ta ordet jul i min munn allerede nå, ..men det er noen ting som skal shippes hit og dit og flytting/ lengre reise (dem, ikke meg) og sånn som gjør at her må det planlegges noe kolossalt.. 

Ber innstendig om tilgivelse. 

Jeg bruker å være ferdig med julegaver i oktober/november og det er skikkelig deilig. Da slipper jeg all stress i desember og kan bruke tida på julekos. Etter at jeg har begynt med det så har førjulstida blitt så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg vet!! Og jeg skjemmes egentlig noe fenomenalt over å ta ordet jul i min munn allerede nå, ..men det er noen ting som skal shippes hit og dit og flytting/ lengre reise (dem, ikke meg) og sånn som gjør at her må det planlegges noe kolossalt.. 

Ber innstendig om tilgivelse. 

Du tilgis under tvil!

Forøvrig har jeg noen standardting som jeg ønsker meg hvert år: L'occitane dusjolje, funktighetskrem, hårshampo osv. Det hjelper når man ønsker seg det samme år etter år, da reduseres risikoen for å få noe du ikke liker;-) Også ønsker jeg meg nye Hooka (både støvler og sko), men det er egentlig alt for dyrt til at man kan ønske seg det. 

Tror du kan trenge nye treningsstrikker eller ny yogamatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg vet!! Og jeg skjemmes egentlig noe fenomenalt over å ta ordet jul i min munn allerede nå, ..men det er noen ting som skal shippes hit og dit og flytting/ lengre reise (dem, ikke meg) og sånn som gjør at her må det planlegges noe kolossalt.. 

Ber innstendig om tilgivelse. 

Bestill på Amazon bøker til hele gjengen og få det levert til deres adresser. Mener at det fremdeles skal være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frosken skrev:

Du tilgis under tvil!

Forøvrig har jeg noen standardting som jeg ønsker meg hvert år: L'occitane dusjolje, funktighetskrem, hårshampo osv. Det hjelper når man ønsker seg det samme år etter år, da reduseres risikoen for å få noe du ikke liker;-) Også ønsker jeg meg nye Hooka (både støvler og sko), men det er egentlig alt for dyrt til at man kan ønske seg det. 

Tror du kan trenge nye treningsstrikker eller ny yogamatte. 

Tips til Hoka sko: 

bikester.no 

(de har ofte salg, selv kjøpte jeg sko til halv pris der, dvs ca 900 kr). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cathlin skrev:

Bestill på Amazon bøker til hele gjengen og få det levert til deres adresser. Mener at det fremdeles skal være mulig.

Se der ja, nå våknet du. TAKK! Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frosken skrev:

Du tilgis under tvil!

Forøvrig har jeg noen standardting som jeg ønsker meg hvert år: L'occitane dusjolje, funktighetskrem, hårshampo osv. Det hjelper når man ønsker seg det samme år etter år, da reduseres risikoen for å få noe du ikke liker;-) Også ønsker jeg meg nye Hooka (både støvler og sko), men det er egentlig alt for dyrt til at man kan ønske seg det. 

Tror du kan trenge nye treningsstrikker eller ny yogamatte. 

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Hva ønsker akkurat du deg til jul? 

Jeg ønsker meg gode ulltøfler. Kjenner jeg savner de jeg måtte kaste i våres, de var totalt utslitt.

Ellers er ønsker jeg meg div hudkremer og skrubber. Eller som @dolmio skrev, en kurv med forskjellige ting, hadde vært veldig hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...