AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Dagen i dag føles veldig tøff. Jeg hater meg selv litt ekstra akkurat i dag. Det er vondt at jeg ikke får gjort noe med ting som har vært.. Følelsen av å være alene, selv om man ikke er det. Alene med tankene og følelsene og erkjennelsen av at jeg er et virkelig dårlig menneske. Mest på innsiden.. Føler meg råtten og stygg. Vet ikke om det finnes håp for meg.. Klamrer meg likevel til håpet om at ting kan bli bedre, at jeg kan bli et bedre menneske. Jeg er bare redd det er for sent. I mange år har jeg gått rundt og latt som.. Latt som jeg er noen jeg ikke er. Ting har egentlig vært bedre en god stund, men så skjedde noe som minnet meg på hvem jeg egentlig er og jeg er redd for å havne i «mørket» igjen. Jeg kan ikke det. Vil ikke skuffe de rundt meg og ikke minst meg selv. Jeg har alltid gitt opp, jeg kan ikke fortsette med det. Vil så gjerne gjøre at andre skal være fornøyde med meg..Samtidig vil jeg være fornøyd med meg selv. Beklager for et langt innlegg. Setter pris på svar, selv om jeg ikke spør om noe i innlegget. Kanskje noen kjenner seg igjen, eller har noen tips til hvordan man holder hodet over vannet. Anonymkode: 577a6...87b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456852-t%C3%B8ff-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagen i dag føles veldig tøff. Jeg hater meg selv litt ekstra akkurat i dag. Det er vondt at jeg ikke får gjort noe med ting som har vært.. Følelsen av å være alene, selv om man ikke er det. Alene med tankene og følelsene og erkjennelsen av at jeg er et virkelig dårlig menneske. Mest på innsiden.. Føler meg råtten og stygg. Vet ikke om det finnes håp for meg.. Klamrer meg likevel til håpet om at ting kan bli bedre, at jeg kan bli et bedre menneske. Jeg er bare redd det er for sent. I mange år har jeg gått rundt og latt som.. Latt som jeg er noen jeg ikke er. Ting har egentlig vært bedre en god stund, men så skjedde noe som minnet meg på hvem jeg egentlig er og jeg er redd for å havne i «mørket» igjen. Jeg kan ikke det. Vil ikke skuffe de rundt meg og ikke minst meg selv. Jeg har alltid gitt opp, jeg kan ikke fortsette med det. Vil så gjerne gjøre at andre skal være fornøyde med meg..Samtidig vil jeg være fornøyd med meg selv. Beklager for et langt innlegg. Setter pris på svar, selv om jeg ikke spør om noe i innlegget. Kanskje noen kjenner seg igjen, eller har noen tips til hvordan man holder hodet over vannet. Anonymkode: 577a6...87b Det høres ut som om du er deprimert. Har du noen aktiviteter/jobb du driver med eller er du for inaktiv? Hvorfor mener du at du er et dårlig menneske? Anonymkode: c3993...661 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456852-t%C3%B8ff-dag/#findComment-3998652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som om du er deprimert. Har du noen aktiviteter/jobb du driver med eller er du for inaktiv? Hvorfor mener du at du er et dårlig menneske? Anonymkode: c3993...661 Jeg har det egentlig bedre nå enn jeg har hatt det på en stund. Kanskje det er noe som henger igjen. Jeg får til å gjøre litt ting hjemme og har klart å komme meg på jobb noen dager i uka. Har kjent på litt mestringsfølelse i forhold til det. Likevel føles ting håpløst i dag. Forstår ikke hvordan jeg kan fortsette å leve med meg selv, ikke at jeg vil ta livet mitt.. Det er bare en del av meg som føler en lettelse når jeg tenker på døden, samtidig som jeg er livredd for den. Er bare tankene og følelsene som er i veien og forstyrrer. Har alltid vært sånn bortsett fra i korte perioder. Så kanskje det bare er en del av meg. Jeg tør ikke skrive hvorfor jeg er et dårlig menneske.. Bare at jeg har sider ved meg som jeg ser på som onde og uakseptable. Vil bare bort fra meg selv. Takk for at du gadd å svare meg. Det setter jeg pris på. Anonymkode: 577a6...87b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456852-t%C3%B8ff-dag/#findComment-3998658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.