Gå til innhold

Deprimert men ingen angst

Anbefalte innlegg

Jeg er deprimert og er totalt likegyldig til alt, føler ingenting, klarer ikke å bry meg om noe. Jeg er vanligvis veldig plaget av kraftig angst, men nå har jeg ikke angst i det hele tatt. Angsten er helt borte. Angst og depresjoner pleier vel å henge sammen, så jeg synes at det er rart. Er det noe som kan skje når man er deprimert? 

Anonymkode: fafe5...cf7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456867-deprimert-men-ingen-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er deprimert og er totalt likegyldig til alt, føler ingenting, klarer ikke å bry meg om noe. Jeg er vanligvis veldig plaget av kraftig angst, men nå har jeg ikke angst i det hele tatt. Angsten er helt borte. Angst og depresjoner pleier vel å henge sammen, så jeg synes at det er rart. Er det noe som kan skje når man er deprimert? 

Jeg har det på samme måte som deg under depresjoner - angsten jeg vanligvis kjenner på forsvinner. Jeg har tenkt at det henger sammen med min manglende evne til å føle noe som helst når jeg er deprimert, men vet ikke om dette er vanlig blant deprimerte eller om dette er årsaken. 

Anonymkode: 6397a...4ab

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en blir alvorlig deprimert så blir en jo likegyldig til alt og mister interessen for alt. Mister interessen for sosiale ting blant annet. 

Anonymkode: 47bdb...fe4

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte som deg under depresjoner - angsten jeg vanligvis kjenner på forsvinner. Jeg har tenkt at det henger sammen med min manglende evne til å føle noe som helst når jeg er deprimert, men vet ikke om dette er vanlig blant deprimerte eller om dette er årsaken. 

Anonymkode: 6397a...4ab

Ja, det kan egentlig gi mening. Vanligvis får jeg mer angst når jeg er deprimert, angsten kan være uutholdelig. Jeg pleier å være mer trist og redd, nå er jeg likegyldig og bryr meg ikke om noe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...