Gå til innhold

Ta imot tusenvis av flyktninger fra Moria


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker att Document.no bruker harde ord. Men unge muslimske menn uten utdannelse og uten oppdragelse kan godt utgjøre en trussel. Det er mange av de her jeg bor. Man legger merke til de som ikke oppfører seg, de ødelegger mye for de som vil oppføre seg, men i lengden er ikke denne innvandringspolitikken med å stakkarsliggjøre, og å hele tiden gjøre unntak, fordi det gjør vondt i eggstokkene til de som sympatiserer med "flykningene". Det er synd på folk i fattige land. Men det må da gå an å bruke ressurser der i stedet for milliarder på å slippe inn alle som hevder de er forfulgt. På denne måten og i dette tempoet er Europa ødelagt om 100 år.

 

Det er også nesten bare de som er for masseinnvandring som får uttale seg i media. Sensur av annerledes tenkende er vanlig. Det gir næring til ekstremister som SIAN og Document. Utenforskapet til oss som mener noe annet enn PK pressen virker nok radikaliserende på samme måte som utenforskapet til alle de millioner av muslimske ungkarer som søker seg til Europa.

Anonymkode: 8ba5a...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, ISW skrev:

Du tar helt feil.

Du må gjerne argumentere om sak. Men folk skal få lov til å si at de ønsker å forsegle grensene eller brenne Koranen uten at du har lov til å kalle dem for idioter. 

hvis man spytter på Koranen og brenner den er man en idiot.  Du kan ikke i demorkratiets navn si at jeg tar feil.  Du tar veldig feil selv.

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg heier både på koranbrenning de som kaller noen idioter i denne tråden. Og begge deler er innafor ytringsfriheten, har jeg lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvis man spytter på Koranen og brenner den er man en idiot.  Du kan ikke i demorkratiets navn si at jeg tar feil.  Du tar veldig feil selv.

Anonymkode: fa81b...207

I demokratiets navn, faktisk

Anonymkode: 0a444...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvis man spytter på Koranen og brenner den er man en idiot.  Du kan ikke i demorkratiets navn si at jeg tar feil.  Du tar veldig feil selv.

Anonymkode: fa81b...207

Ja, man er idiot hvis man brenner koranen offentlig i ett land som det har bosatt seg så mange muslimer. Vi trenger å slippe inn færre muslimer, slik kan vi få ekte demokrati igjen, med ytringsfrihet uten drapstrusler. Ergo er 50 fra Moria 50 for mange. 

 

Hvor mange dysfunksjonelle kulturer er vi ansvarlig for? I disse landene er det dødsstraff for å brenne koranen. De kreve særrettigheter for sin religion som ikke er landets offisielle. Nei, dette eksperimentet har feilet.

På tide å gi opphold til homofile flyktninger, apostater og ateister. De er de som virkelig er synd på. Ikke Hassan fra Afghanistan som er her for å skaffe familien sin ett anker inn i velferdsstaten. Slik at de kan fortsette å leve akkurat som i Afghanistan, bare med goder fra det naive norske folk.

Anonymkode: 8ba5a...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2020 den 17.15, Beatha skrev:

Merkelig reaksjon, synes jeg. 

Hvis man bare gidder å leite litt rundt i andre medier enn bare NRK og andre meget politisk korrekte, finner man f.eks artikler som denne. 

https://www.document.no/2020/09/10/her-kommer-de-406-enslige-mindrearige-fra-moria-leiren/

Det er heldigvis fullt lovlig i Norge i dag og ha meninger om mye og mangt. Ingen er nødvendigvis idioter selv om de er uenige med deg. 

Det er fullt lovlig i Norge å mene at noen er idioter.

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er synd på folk i fattige land. Men det må da gå an å bruke ressurser der i stedet for milliarder på å slippe inn alle som hevder de er forfulgt. På denne måten og i dette tempoet er Europa ødelagt om 100 år.

 

Det er også nesten bare de som er for masseinnvandring som får uttale seg i media. Sensur av annerledes tenkende er vanlig. Det gir næring til ekstremister som SIAN og Document. Utenforskapet til oss som mener noe annet enn PK pressen virker nok radikaliserende på samme måte som utenforskapet til alle de millioner av muslimske ungkarer som søker seg til Europa.

Hvis du sammenligner Europa i dag og Europa for 100 siden hva får du ut da?  Det var krise i Europa på tyvetallet, første verdenskrig såvidt over og andre verdenskrig rett rundt hjørnet.  Det var massiv fattigdom og mange barn var sultne.  I hundreårene før var det massiv utvandring til USA.  I dag er europeiske land rike land og innvandringen er med på å skape rike samfunn.

Du kommer med alvorlige anklager på norsk media.  At de ikke slipper til ekstremister er bra for oss alle.

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sammenligner Europa i dag og Europa for 100 siden hva får du ut da?  Det var krise i Europa på tyvetallet, første verdenskrig såvidt over og andre verdenskrig rett rundt hjørnet.  Det var massiv fattigdom og mange barn var sultne.  I hundreårene før var det massiv utvandring til USA.  I dag er europeiske land rike land og innvandringen er med på å skape rike samfunn.

Du kommer med alvorlige anklager på norsk media.  At de ikke slipper til ekstremister er bra for oss alle.

Anonymkode: fa81b...207

Du må gjerne dokumentere at innvandring idag gjør Norge og Europa til rike(re) samfunn. Det har du hevdet før, uten nærmere dokumentasjon. Jeg derimot har tidligere dokumentert at dagens innvandring senker levestandarden. Du kan begynne med å lese Brochmann-rapportene.

Det er synd at norsk media er så ensrettet.

Anonymkode: dc904...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt lovlig i Norge å mene at noen er idioter.

Anonymkode: fa81b...207

Det er fullt lovlig ja, og jeg har ikke sagt at det ikke er lov heller. Det var det en annen som gjorde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt lovlig i Norge å mene at noen er idioter.

Anonymkode: fa81b...207

Det er også fullt lovlig å rive i stykker en papirbok, og kritisere religion.

Anonymkode: dc904...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også fullt lovlig å rive i stykker en papirbok, og kritisere religion.

Anonymkode: dc904...705

Er det lovlig å tenne på det norske flagget og så tisse på det for å slukke brannen?

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2020 den 10.04, Drømmeautomat skrev:

Nå er det jo snakk om en stor gruppe mennesker, deriblant mange barn, som befinner seg i en akutt prekær situasjon fordi en flyktningeleir brant ned. Deres nærområder er Hellas, Europa. Enten hjelper man disse menneskene nå, eller så driter man i dem, det er det konkrete valget i denne saken.

Ja, det koster å ta imot flyktninger, men at det koster "svært mye" å ta imot 50 er nok en overdrivelse i den store sammenhengen, særlig med tanke på hvor mye penger regjeringa har øst ut som støtte til næringslivet. Høyresida er påfallende ubekymra når det er næringslivet som sitter med sugerøret langt ned i statskassa.   

 

 

Er vel næringslivet som skaper det gode samfunnet vi har her i Norge. Skulle vel bare mangle at det ikke ble satt inn ressurser for å hjelpe disse i denne coronotiden. 

Sugerør i statskasse er det vel de mange som ikke jobber og bidrar som har.. 

Og jeg støtter å ta i mot 50 flyktninger, i tillegg må vi bidra til å hjelpe å bygge opp flyktningeleirene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Black and pink skrev:

Er vel næringslivet som skaper det gode samfunnet vi har her i Norge. Skulle vel bare mangle at det ikke ble satt inn ressurser for å hjelpe disse i denne coronotiden. 

Sugerør i statskasse er det vel de mange som ikke jobber og bidrar som har.. 

Og jeg støtter å ta i mot 50 flyktninger, i tillegg må vi bidra til å hjelpe å bygge opp flyktningeleirene igjen.

Næringslivet skaper ikke et godt samfunn uten arbeidere.

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lovlig å tenne på det norske flagget og så tisse på det for å slukke brannen?

Anonymkode: fa81b...207

Det er lov å tenne på det ja. Antar det heller ikke er ulovlig å tisse på det. 

Anonymkode: dc904...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næringslivet skaper ikke et godt samfunn uten arbeidere.

Anonymkode: fa81b...207

Arbeiderne får utbetalt lønn, det hadde de ikke fått uten næringslivet.

Anonymkode: 3cda1...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tenne på det ja. Antar det heller ikke er ulovlig å tisse på det. 

Anonymkode: dc904...705

Er du sikker på dette?

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: dc904...705

Jeg vet at det er lov i USA, men jeg tror ikke det er noe annet land som tillater det.

Anonymkode: fa81b...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du kommer med alvorlige anklager på norsk media.  At de ikke slipper til ekstremister er bra for oss alle.

Anonymkode: fa81b...207

Så lenge DU definerer hvem som er ekstremister da? Da er det bra for oss ALLE? Hvis jeg definerer det da? Da er det ikke bra da? For dine meninger er noblere enn mine? Jeg ser din mangel på logikk.

Anonymkode: 8ba5a...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...