Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg mer flat i følelsene etter at jeg begynte med Lamictal. Nesten på samme måre som på antidepressiva. Er det vanlig?

Anonymkode: 6a3a1...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg mer flat i følelsene etter at jeg begynte med Lamictal. Nesten på samme måre som på antidepressiva. Er det vanlig?

Det er vel selve meningen med å ta stemingsstabiliserende? 

Anonymkode: f3877...09f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det for meg at Lamictal skal ha en viss antidepressiv effekt og Orfiril det motsatte. Derfor Lamictal er anbefalt der depresjon er problematikken og ikke anbefalt ved mani.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde håpet på at de ikke ville gjøre meg flatere i følelsene bare mer stabil.

Skrevet
2 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg hadde det for meg at Lamictal skal ha en viss antidepressiv effekt og Orfiril det motsatte. Derfor Lamictal er anbefalt der depresjon er problematikken og ikke anbefalt ved mani.

Den hjelper på depresjonen men jeg kan likesågodt bruke antidepressiva for det er ikke noe forskjell.

Skrevet

Jeg blir ikke flat i humøret av lamictal, tror ikke det er vanlig å bli det.

Anonymkode: 5d279...262

Skrevet

Jeg blir ikke ikke flat av lamictal, men det gjør jeg av AD.

Skrevet

Det kan være andre årsaker til at jeg føler det sånn, men det er ikke lett å si.

Skrevet

Jeg blir ikke flat av Lamictal, men av AD. Men jeg går ikke så høyt opp eller så langt ned. Og depresjonene varer ikke så lenge. 

Anonymkode: cd66e...352

Skrevet

Det virker som at jeg er alene om å føle det og da kan det være noe annet.

Skrevet

Vet ikke. Hva heter det i listen over bivirkninger?

Ikke opplevd å bli flat verken av Lamictal eller ad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...