Gå til innhold

Vondt i kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være me? Eller ligger det i genene? Mine foreldre har alltid hatt vondt, revmatisme og gikt, det går vel i arv? Eller er det mye pga det psykiske? Har alltid vært plaget med fysiske smerter, er så lei. Tenker negativt for tiden og kommer meg ikke ut av det sporet, er bare et null som ikke klarer noe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan det være me? Eller ligger det i genene? Mine foreldre har alltid hatt vondt, revmatisme og gikt, det går vel i arv? Eller er det mye pga det psykiske? Har alltid vært plaget med fysiske smerter, er så lei. Tenker negativt for tiden og kommer meg ikke ut av det sporet, er bare et null som ikke klarer noe. 

Jeg jobber med å snu om tankegangen så jeg kan tenke mer positivt om meg selv.  Så hver kveld nå så spør jeg meg selv; hva gikk bra i dag.   Det gjør noe med meg. Blir liksom tvunget til å tenke positivt.  Kan dette være noe for deg også?

Skrevet
1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg jobber med å snu om tankegangen så jeg kan tenke mer positivt om meg selv.  Så hver kveld nå så spør jeg meg selv; hva gikk bra i dag.   Det gjør noe med meg. Blir liksom tvunget til å tenke positivt.  Kan dette være noe for deg også?

Kan jo prøve. I dag gikk alt i dass, har hatt så vondt og ligget mye og ingen tur ut heller. Bare tenkt negativt om dumme meg. Det som var bra var at jeg ikke fikk migrene på toppen av alt. 

Skrevet

Skjedde det etter at du sluttet på medisinen? Ser du sammenhengen? 

Anonymkode: 2eb6f...c82

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan jo prøve. I dag gikk alt i dass, har hatt så vondt og ligget mye og ingen tur ut heller. Bare tenkt negativt om dumme meg. Det som var bra var at jeg ikke fikk migrene på toppen av alt. 

Da har du en ting som gikk bra. Selv skriver jeg ned alt fra å dusje, husarbeid  og til å gå tur eller det å være sosial.  Alt som er/kan være positivt. Og jeg synes det hjelper 

Skrevet
2 minutter siden, emilie321 skrev:

Da har du en ting som gikk bra. Selv skriver jeg ned alt fra å dusje, husarbeid  og til å gå tur eller det å være sosial.  Alt som er/kan være positivt. Og jeg synes det hjelper 

Ok. Ja det høres ut som en god ide, det er jo som regel alltid noe positivt å finne. Skal gjøre det jeg også. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde det etter at du sluttet på medisinen? Ser du sammenhengen? 

Anonymkode: 2eb6f...c82

Ingen sammenheng nei. Gikk ikke på AD heller. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...