Gå til innhold

Hjelp til medisin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette blir spurt om ganske ofte her, men jeg prøver meg jeg. Jeg trenger hjelp til en medisin jeg kan foreslå for legen min at jeg kan få. Legen har ikke så god peiling (legen har sagt det selv), så jeg tenkte å høre litt, sånn at legen eventuelt kan sjekke opp noen alternativer. 

Jeg har tidligere gått på fontex, men føler ikke det hjalp noe.

Jeg har depresjon og mye angst. Jeg veksler egentlig mellom å være helt tom eller full av angst. Innimellom detter jeg dypt i mørket. Dagene er egentlig ganske uutholdelige. Jeg går til behandling, men føler jeg trenger en ekstra liten dytt liksom. 

Noen som har noen forslag? 

Anonymkode: a25ca...374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ssri hjelper ofte bedre på depresjon enn angst. Du kan jo Google de ulike ssri som du kjenner til, å se om noen passer deg mtp virkningsprofil og bivirkninger. 
Anbefaler deg å lese i legemiddelhåndboken og på felleskatalogen. 
Det er mange ulike tråder om samme problemstilling her inne på DOL. De fleste viser seg å svare at angst behandles best med terapi...

Anonymkode: f12bf...291

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...