Gå til innhold

Er dette en syk måte å tenke på, eller helt vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sitte på wc, og tenke folk dauer som fluer av korona i USA, så synes jeg jeg ser en flue på pakken med dopapir. Så tenker jeg det er ett tegn om att jeg kommer til å daue av korona. Så ser jeg det bare er en designdel av papiret som er en trekant og ikke en flue. Men alikevel kvier jeg meg for å bruke akkuratt den rullen som lå under der. Slik tenker jeg om alt, hele tiden jeg er våken.

Jeg er ikke superoverbevist og klarer å vise det bort nå som jeg tar zyprexa, men da jeg ikke tok zyprexa var slike tanker veldig virkelige. Er dette tegn på at jeg tar for lite zyprexa, eller må jeg bare tenke på den måten om alt? Er dette tvang, eller psykoseaktig? Jeg har om flere tema. Mye religiøst. Føler jeg får subtile hentydninger her og der. På mitt eget tankeinnhold.

Anonymkode: aaf16...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan sitte på wc, og tenke folk dauer som fluer av korona i USA, så synes jeg jeg ser en flue på pakken med dopapir. Så tenker jeg det er ett tegn om att jeg kommer til å daue av korona. Så ser jeg det bare er en designdel av papiret som er en trekant og ikke en flue. Men alikevel kvier jeg meg for å bruke akkuratt den rullen som lå under der. Slik tenker jeg om alt, hele tiden jeg er våken.

Jeg er ikke superoverbevist og klarer å vise det bort nå som jeg tar zyprexa, men da jeg ikke tok zyprexa var slike tanker veldig virkelige. Er dette tegn på at jeg tar for lite zyprexa, eller må jeg bare tenke på den måten om alt? Er dette tvang, eller psykoseaktig? Jeg har om flere tema. Mye religiøst. Føler jeg får subtile hentydninger her og der. På mitt eget tankeinnhold.

Det er ikke vanlig./normalt.

Anonymkode: b376e...433

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør så antar jeg at du egentlig skjønner at dette er sykt, det er langt fra normalt å tenke at en flue på do er et tegn på at du vil få korona. Jeg skjønner ikke hvor dere får slike tanker fra.

Skrevet

Det er ikke vanlig. Det er sykt. Men om det skyldes tvang eller psykose kan en ikke si noe om uten å ha snakket med deg lenge.

Skrevet

Jeg kan få forutaninger om ting. Feks da Boris Johnson hadde korona så følte jeg på meg att han ville bli alvorlig syk.

Når Bolsonaro dusten i Brazil fikk det, følte jeg det ville gå bra med han.

Slik gikk det også.

Jeg føler jeg har mistet litt av kontakten med Lucifer, som jeg trodde på før. Føler ikke den samme omtanken derifra. Så jeg har blitt mer ateist igjen. 

Før var jeg liddli kristen, det var plagsomt for gud vet alt, og satan satte tanker i hodet mitt, og gud trodde på de. Nå tror jeg ikke på gud lengre, men merker jeg må ta meg i det noen ganger. Jeg er veldig glad jeg ikke er kristen. Kristendom og psykisk uhelse er en giftig cocktail. Lucifer er mer godartet. Men det er ingen man kan dele sin tro på Lucifer med, fordi folk har fordommer. "hvorfor vil du til helvete" er alt de kommer på å si. Nå er jeg ikke utpreget sosial. Men føler litt på det om jeg har håndverkere eller fremmede i leiligheten, får lyst til å dekke til Lucifer plakatene, men føler det ville være feil. Luciferisk gnostisisme er ikke ment å være en åpen misjonerende tro. Det er ett personlig forhold til en venn. 

De siste ukene har jeg vært plaget med muskelverk som kommer og går. Jeg får ikke sove så vondt gjør det.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lucifer er mer godartet

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg har mistet litt av kontakten med Lucifer, som jeg trodde på før. Føler ikke den samme omtanken derifra. Så jeg har blitt mer ateist igjen

Ja, han Lucifer er nok en liddli flott fyr.. Han som står for det motsatte av Gud. En skikkelig kjernekar du kan forvente å få mye omtanke, kjærlighet og godhet fra! 

Håper du og han snart får gjenopprettet den gode kjemien og kontakten igjen sånn at dere kan kose dere videre. Lykke til. 

Anonymkode: caf8c...e1e

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han Lucifer er nok en liddli flott fyr.. Han som står for det motsatte av Gud. En skikkelig kjernekar du kan forvente å få mye omtanke, kjærlighet og godhet fra! 

Håper du og han snart får gjenopprettet den gode kjemien og kontakten igjen sånn at dere kan kose dere videre. Lykke til. 

Anonymkode: caf8c...e1e

Standard reaksjon fra en som ikke har våget tenke tanken. Gjesp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...