Gå til innhold

Anonyme som hele tiden kommer med små stikk

Anbefalte innlegg

Som at noen anonyme hele tiden kommer med sånne stikk, f. Eks "Skjønner at situasjonen din plager deg veldig siden du skriver om det såpass mye som du gjør" som svar på et helt vanlig spørsmål. Denne anonyme kan da umulig vite om en annen anonym har skrevet om en ting mange ganger eller ikke. Jeg syns det er helt unødvendig å kommentere. Sånne slemme anonyme burde holde seg unna forumet til de kan oppføre seg som folk. 

Anonymkode: d575d...122

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som at noen anonyme hele tiden kommer med sånne stikk, f. Eks "Skjønner at situasjonen din plager deg veldig siden du skriver om det såpass mye som du gjør" som svar på et helt vanlig spørsmål. Denne anonyme kan da umulig vite om en annen anonym har skrevet om en ting mange ganger eller ikke. Jeg syns det er helt unødvendig å kommentere. Sånne slemme anonyme burde holde seg unna forumet til de kan oppføre seg som folk. 

Det er noen her som er veldig hårsåre.

Anonymkode: 87043...886

Og de som kommer med kommentaren «Ta deg en bolle».
Men det må en tåle, for det er jo ikke vondt ment. Det er bare et DOL uttrykk påstår de.

Det må være unødvendig av voksne mennesker å være så uhøflige.
Alle burde tenke seg om hva de skriver. Ord sårer.

Anonymkode: 024bb...76b

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg veldig overrasket og faktisk lei meg, for det jeg skrev var overhodet ikke ment som noe stikk eller annet ondt.

Som du sikkert har fått med deg så har det vært, og fremdeles er, en del tråder/innlegg som går på dette med å ikke ha blant annet venner, familie, samboer, jobb, etc. Helt ærlig trodde jeg i starten at det kun var én person som pleide å skrive slik. Jeg trodde også at vedkommende gjorde det mye for å tulle og spamme, for det var virkelig mye av det en stund. Etterhvert skjønte jeg at det var en ekte sårhet bak innleggene, og at vedkommende hadde et problem med dette på ekte. Jeg har ingen problemer med å forstå at det er veldig vanskelig og vondt å være i en sånn situasjon, og jeg ville nå prøve å hjelpe vedkommende. Trodde ts var denne personen, men mulig jeg trakk en forhastet konklusjon om hvem ts var, og det er det bare å beklage. Men noe stikk eller ondskap bak ordene mine var det aldri. 

Anonymkode: d69cb...64d

1 time siden, AnonymBruker skrev:

den kommentaren er vel ikke utpreget negativ ?. det virker mer som en konstatering av det personen tror er fakta

Anonymkode: 879ee...c01

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg veldig overrasket og faktisk lei meg, for det jeg skrev var overhodet ikke ment som noe stikk eller annet ondt.

Som du sikkert har fått med deg så har det vært, og fremdeles er, en del tråder/innlegg som går på dette med å ikke ha blant annet venner, familie, samboer, jobb, etc. Helt ærlig trodde jeg i starten at det kun var én person som pleide å skrive slik. Jeg trodde også at vedkommende gjorde det mye for å tulle og spamme, for det var virkelig mye av det en stund. Etterhvert skjønte jeg at det var en ekte sårhet bak innleggene, og at vedkommende hadde et problem med dette på ekte. Jeg har ingen problemer med å forstå at det er veldig vanskelig og vondt å være i en sånn situasjon, og jeg ville nå prøve å hjelpe vedkommende. Trodde ts var denne personen, men mulig jeg trakk en forhastet konklusjon om hvem ts var, og det er det bare å beklage. Men noe stikk eller ondskap bak ordene mine var det aldri. 

Bare fordi flere personer skriver om ensomhet og arbeidsløshet så trenger ikke du å være så negativ mot disse personene av den grunn. Syns vi kan være litt hyggeligere her inne på forumet. Det fins så mange sårbare personer her. Du må ikke tenke at hver tråd er en tulletråd bare fordi noen har skrevet om lignende problem tidligere. Det er viktig at vi har en hyggelig tone her inne syns jeg, også mot de som har det vondt. 

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi flere personer skriver om ensomhet og arbeidsløshet så trenger ikke du å være så negativ mot disse personene av den grunn. Syns vi kan være litt hyggeligere her inne på forumet. Det fins så mange sårbare personer her. Du må ikke tenke at hver tråd er en tulletråd bare fordi noen har skrevet om lignende problem tidligere. Det er viktig at vi har en hyggelig tone her inne syns jeg, også mot de som har det vondt. 

Jeg var ikke negativ verken i den forrige tråden eller i denne. Hvordan kan du tolke svarene mine dithen? Ordene mine blir ikke giftige bare fordi du mener det. Jeg vet selv hva intensjonen bak ordene mine var, og det var ikke ondskap eller ufinhet. 

Forøvrig helt enig i at vi bør ha en hyggelig tone her inne mot alle. 

Hvis jeg hadde villet (men gidder ikke) så kunne jeg godt ha følt meg krenket av at du mente at jeg var ondskapsfull. For alt du vet så kan jeg også høre innunder de "mange sårbare her". Men som sagt så gidder jeg ikke. Verden er tross alt SÅ mye enklere hvis en i stedet velger å gå videre og ikke dvele ved eller henge seg opp i bagateller. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...