AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 Skrevet 20. september 2020 4 timer siden, Fru2020 skrev: Slik hadde jeg det også de første årene jeg var syk. Jeg har gradvis blitt så god at jeg nå klarer å sitte i stuen i løpet av oppholdet og har det på min behandlingsplan. Da blir man gjerne godt kjent med de andre medpasientene som sitter i stuen. Jeg har ikke vært i stand til å sosialisere uansett. Jeg klarer å gå ut i fellesen, men å sitte å sosialisere og danne vennskap når man helst vil dø har jeg ikke orket. Anonymkode: c5bf2...dda 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. september 2020 Skrevet 21. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vært i stand til å sosialisere uansett. Jeg klarer å gå ut i fellesen, men å sitte å sosialisere og danne vennskap når man helst vil dø har jeg ikke orket. Anonymkode: c5bf2...dda Mitt problem er heller motsatt. Jeg tar ofte så stort ansvar for at de andre skal ha det greit at det står i veien for min tilfriskning. Hver sin greie... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.