Gå til innhold

Stygg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takle å hele tida føle seg stygg? Jeg er såpass stygg at jeg ikke tør å vise meg ute. Når jeg ser bilder av meg selv spyr jeg nesten, og jeg blir lei meg. Før da jeg var yngre var jeg faktisk søt og jeg var til og med fotogen. Nå er jeg bare dritstygg og jeg skjønner ikke at noen greier å se på meg og prate med meg og sånn. 🤮

Andre som har det sånn? 

Anonymkode: f9c63...7e3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457060-stygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takle å hele tida føle seg stygg? Jeg er såpass stygg at jeg ikke tør å vise meg ute. Når jeg ser bilder av meg selv spyr jeg nesten, og jeg blir lei meg. Før da jeg var yngre var jeg faktisk søt og jeg var til og med fotogen. Nå er jeg bare dritstygg og jeg skjønner ikke at noen greier å se på meg og prate med meg og sånn. 🤮

Andre som har det sånn? 

Anonymkode: f9c63...7e3

Er du deprimert?

Er ikke kjempefin ellers, særlig ikke på bilder, men ikke SÅ ille heller. Nå ser jeg bare blek, gammel og død ut i ansiktet. Ekstra ille når det er litt mer enn på høy tid å vaske håret. 

Det kan jo være at andre ser deg annerledes. 

Ville du slutte å snakke med en person fordi han var mindre pen? Er det utseende som avgjør hvem du trives med å omgås?

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457060-stygg/#findComment-4001195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...