Gå til innhold

Hvorfor har så mange kvinner med asperger barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok lettere å få partner som kvinne enn mann med asperger. Vil jeg tro. Kvinner er ofte mer overfladiske i sitt partnervalg enn menn.

Anonymkode: ce507...11d

AS-kvinner velger oppover i hierarkiet (som alle kvinner) og finnes seg en NT-menn. Ingen NT-kvinner vil ha en lavstatus AS-mann. Derfor er det svært få AS-menn som får barn.

Anonymkode: 2d7aa...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Han bestemte seg bare for å reise vekk da jeg kom. «Moren tar ansvar og jeg bidrar litt økonomisk så lenge jeg må».. så trodde han at han var klar for familie en gang til og mamma og han fikk et barn til. Så dro han igjen og har ikke sett han siden. Ikke 1 krone etter jeg ble 18. 
Kan for?! Jeg har et par halvsøsken lenger bort og.. går rundt og lager unger men skal ikke bry seg med livene deres... 

Har ikke gått bra med noen av oss heller. Det må kanskje være noe i slekten da eller? 

Da forstår jeg du er sint på han, men det har vel ikke noe med at han har Asperger å gjøre. Finnes nok flere foreldre som forlater sine barn uten slik diagnose. Mulig jeg misforstod deg da. Jeg tolket det slik at du er sint på han fordi du har arvet diagnosen av han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er barna dine nå? Håper de er...store?😔

Anonymkode: 48d2f...a70

De bor hos sin far og har samvær med meg. Veldig leit for dem ja. Skulle virkelig ønske det ikke hadde blitt slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...