AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 Akkurat nå, 90tallsbarn skrev: Da begynner hysterikerne.. stor skrift skal til også. Huff. Det er 2 type personer som alltid tar stor plass i diskusjoner. Hysterikerne og Moralens voktere. Så du ser at du tok feil? Det finnes forresten ikke mer puslete og krenkbare folk enn snowflakes'a fra 90 tallet. Anonymkode: 61f5e...511 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 26. september 2020 Forfatter Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du ser at du tok feil? Det finnes forresten ikke mer puslete og krenkbare folk enn snowflakes'a fra 90 tallet. Anonymkode: 61f5e...511 Er ikke krenka fordi du mener jeg bør teste meg. Har ikke med krenka å gjøre. Jeg bare irriterer meg over at hysterikerne og moralens voktere ALLTID klarer å komme inn i tråder og fortelle sitt. Tror dere leser gjennom alle tråder, og «DER var det noe jeg kunne peke på! Så får jeg masse medhold for de politisk korrekte meningene mine». Tråden handlet om noe annet, men nå kommer jo du til å skrike om Corona her hele tiden, med blokkbokstaver og forstørrede bokstaver. 0 Siter
Gjest Håpeful Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du ser at du tok feil? Det finnes forresten ikke mer puslete og krenkbare folk enn snowflakes'a fra 90 tallet. Anonymkode: 61f5e...511 Hva er det du forsøker å få ut av disse ukvemsordene lurer jeg på? 0 Siter
Villanda Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL. "Virus er årsaken til forkjølelse, ikke kulde. Selv om forkjølelse ofte oppstår om vinteren i Norge, skyldes ikke det at temperaturen i seg selv gir forkjølelse – eksponering for viruset er helt nødvendig. At folk er mer innendørs og i nærkontakt med andre er trolig den viktigste årsaken til at flere blir syke om vinteren. Noen forkjølelsesvirus forårsaker faktisk mest sykdom om sommeren, mens andre ikke er sesongbetonte. Kulde kan riktignok gi symptomer som minner om forkjølelse. Når du puster inn kald luft, nedkjøles også luftveiene og det gir tørre slimhinner, noe som i teorien kan redusere beskyttelsen (1). Det har likevel ikke vært bevist at man blir mer utsatt for forkjølelsessmitte av å bli nedkjølt eller for eksempel å gå ute med vått hår. Men å kle godt på seg om vinteren er noe vi selvsagt anbefaler!" https://www.lhl.no/et-sunnere-liv/ernaring-mat-og-helse/seks-myter-om-forkjolelse/ Anonymkode: 61f5e...511 Finnes også en teori om at man lettere blir smitta av virus om en fryser. At virus utenfor kroppen trives best i kulde og at immunforsvaret blir dårligere, men dette gjelder gjerne også korona Endret 26. september 2020 av Villanda 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 19 minutter siden, Håpeful skrev: Hva er det du forsøker å få ut av disse ukvemsordene lurer jeg på? Det er vel ingen tvil om hvem det er som er sinna og kjefter i denne tråden? 😂 Anonymkode: 61f5e...511 0 Siter
Gjest Håpeful Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen tvil om hvem det er som er sinna og kjefter i denne tråden? 😂 Anonymkode: 61f5e...511 Mulig andre kjefter, men det er du som bruker nedlatende begreper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.