Gå til innhold

Positiv postering

Anbefalte innlegg

Jeg er alene hjemme denne helgen og jeg koser meg skikkelig. Har puslet rundt og gjort småting, laget sitronsorbet til søndagsmiddagen, snakket med to av mine sønner på telefon, tuslet en liten tur, tatt boblebad og bare hatt det helt topp! Er så takknemlig for at depresjonen har sluppet taket så nå nyter jeg livet. Til uken blir det å sitte med oppgave. I morgen blir det får-i-kål med mine kjære. 

Ville bare dele min glede og ønske dere alle alt godt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457117-positiv-postering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Gondor skrev:

Jeg er alene hjemme denne helgen og jeg koser meg skikkelig. Har puslet rundt og gjort småting, laget sitronsorbet til søndagsmiddagen, snakket med to av mine sønner på telefon, tuslet en liten tur, tatt boblebad og bare hatt det helt topp! Er så takknemlig for at depresjonen har sluppet taket så nå nyter jeg livet. Til uken blir det å sitte med oppgave. I morgen blir det får-i-kål med mine kjære. 

Ville bare dele min glede og ønske dere alle alt godt!

Dette var fint å lese Gondor, jeg er glad du har slike time outs i blant. Jeg håper den varer lenge. Misunner deg veldig den fårikål-middagen merker jeg :- )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457117-positiv-postering/#findComment-4002018
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...