Gå til innhold

Venner på dol


Folablakken

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det de kan kalle venner her inne? Har dere truffet hverandre eller har kontakt utenfor dol på annen måte? Jeg har vært her til og fra i mange år, men har ingen her jeg har kontakt med. Er det vanlig å opprette relasjoner her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Folablakken skrev:

Er det noen som har det de kan kalle venner her inne? Har dere truffet hverandre eller har kontakt utenfor dol på annen måte? Jeg har vært her til og fra i mange år, men har ingen her jeg har kontakt med. Er det vanlig å opprette relasjoner her inne? 

Er ganske nær venn med en her inne og det har jeg vært i over 13 år tror jeg. :) Ellers er jeg venn med 2-3 stk herfra på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kontakt med ganske mange på pm på et eller annet tidspunkt, men ikke jevnlig kontakt med noen. Jeg har ikke møtt noen i virkeligheten.

Jeg kan godt kalle alle her for venner, eller ingen. Jeg opererer ikke med noe skarpt skille mellom venner, bekjente og folk jeg liker å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem flere her inne er, og er venn med en på Fb. Jeg har ikke møtt noen, men har snakket med Lillemus uten at hun vet at jeg visste det var henne ;)  Det er ikke hun jeg er venn med på fb altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med noen på pm og har jevnlig SMS-kontakt med en person. Vært stille i det siste da, men. Ut over det har jeg ikke noe personlig forhold til noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kayia skrev:

Jeg vet hvem flere her inne er, og er venn med en på Fb. Jeg har ikke møtt noen, men har snakket med Lillemus uten at hun vet at jeg visste det var henne ;)  Det er ikke hun jeg er venn med på fb altså :) 

Heeeey!? På jobben min da? Så du vet hvem jeg er, men jeg aner ikke at jeg har snakket med Kayia!? Det er dårlig gjort assa! Er du der ofte så du er en av mine faste eller? Nå ble jeg jo liksom ikke noe nysgjerrig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med noen på pm, er venner på fb med 7-8 stk, har truffet noen av disse. Veldig hyggelig! Men det er først og fremst her vi "møtes" og kommuniserer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Heeeey!? På jobben min da? Så du vet hvem jeg er, men jeg aner ikke at jeg har snakket med Kayia!? Det er dårlig gjort assa! Er du der ofte så du er en av mine faste eller? Nå ble jeg jo liksom ikke noe nysgjerrig!!!

Hihi, ser den😂 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Heeeey!? På jobben min da? Så du vet hvem jeg er, men jeg aner ikke at jeg har snakket med Kayia!? Det er dårlig gjort assa! Er du der ofte så du er en av mine faste eller? Nå ble jeg jo liksom ikke noe nysgjerrig!!!

;) Ikke en av de faste nei. Men visste hvor du jobbet og måtte bare gå bort og spørre deg om noe da jeg var innom... Du var veldig hyggelig og servicemindet! :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kayia skrev:

;) Ikke en av de faste nei. Men visste hvor du jobbet og måtte bare gå bort og spørre deg om noe da jeg var innom... Du var veldig hyggelig og servicemindet! :) 

Lenge siden eller? Du kan vel ikke si hva du spurte om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Kayia skrev:

;) Ikke en av de faste nei. Men visste hvor du jobbet og måtte bare gå bort og spørre deg om noe da jeg var innom... Du var veldig hyggelig og servicemindet! :) 

 

2 timer siden, Lillemus skrev:

Lenge siden eller? Du kan vel ikke si hva du spurte om? 

Bor dere i samme by? Trodde en av dere bodde i en annen, men er fra den samme. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, cilie skrev:

 

Bor dere i samme by? Trodde en av dere bodde i en annen, men er fra den samme. 

Jeg har flyttet utenbys, men jobber fremdeles i byen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Lenge siden eller? Du kan vel ikke si hva du spurte om? 

Det er en stund siden, et par-tre år kanskje? Jeg spurte etter et tidsskrift :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Det er en stund siden, et par-tre år kanskje? Jeg spurte etter et tidsskrift :) 

:) Det er jeg ikke i stand til å huske nei. :) Morsomt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...