Gå til innhold

Venner på dol


Folablakken

Anbefalte innlegg

3 timer siden, cilie skrev:

Bor dere i samme by? Trodde en av dere bodde i en annen, men er fra den samme. 

Jeg har bodd i denne byen (samme som Lillemus bodde i fram til hun flyttet til i over 20 år, men kommer opprinnelig fra en annen. Jeg har bodd i to andre norske storbyer i tillegg til de to førstenevnte :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Kayia skrev:

Jeg har bodd i denne byen (samme som Lillemus bodde i fram til hun flyttet til i over 20 år, men kommer opprinnelig fra en annen. Jeg har bodd i to andre norske storbyer i tillegg til de to førstenevnte :) 

 

Nettopp😊

Jeg trives her ingen av dere bor nå og heller ikke jeg. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, cilie skrev:

Nettopp😊

Jeg trives her ingen av dere bor nå og heller ikke jeg. 

Bor du der Lillemus har bodd og jeg bor? Jeg trodde du bodde ca 10-12 timer fra min by med bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kayia skrev:

Bor du der Lillemus har bodd og jeg bor? Jeg trodde du bodde ca 10-12 timer fra min by med bil...

Er her bare for pleasure. Bor nok nærmere deg enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Er her bare for pleasure. Bor nok nærmere deg enn det. 

Kos deg her i helgen (om du er her nå). Skal se etter deg på BB ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, September 30, 2020 den 19.07, Kayia skrev:

Jeg vet hvem flere her inne er, og er venn med en på Fb. Jeg har ikke møtt noen, men har snakket med Lillemus uten at hun vet at jeg visste det var henne ;)  Det er ikke hun jeg er venn med på fb altså :) 

Hvordan visste du hvem hun var? Du må ha noe info om hvor hun jobber/hvordan hun ser ut el. Kjenner dere hverandre fra dol i "gamle dager" der dere muligens utleverte mer om hverandre? 

Anonymkode: 975f9...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan visste du hvem hun var? Du må ha noe info om hvor hun jobber/hvordan hun ser ut el. Kjenner dere hverandre fra dol i "gamle dager" der dere muligens utleverte mer om hverandre? 

Anonymkode: 975f9...9af

Jeg har nok utlevert meg selv en del gjennom årene, men har blitt litt mer restriktiv de siste årene da. Men det har nok ikke vært det store problemet å finne meg for de som har gått inn for det fra tidligere tider nei. :)

MariaFlyFly (som ikke er sååå aktiv lengre) sto plutselig på jobben min en dag også, for mange år siden - men hun sa hvem hun var da! :D Og faktisk en annen dol'er også, hun er ikke her lenger, men vi snakkes fra tid til annen for hun bor ikke så langt unna.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan visste du hvem hun var? Du må ha noe info om hvor hun jobber/hvordan hun ser ut el. Kjenner dere hverandre fra dol i "gamle dager" der dere muligens utleverte mer om hverandre? 

Anonymkode: 975f9...9af

Nei vi kjenner ikke hverandre, men som hun sier var hun veldig raus med info tidligere :) Andre har jeg hatt kontakt med på PM, der vi etterhvert har fortalt hverandre hvem vi er. Noen ytterst få har jeg googlet meg fram til basert på svært spesifikk oppgitt info om seg selv her på dol. «Sør» er et historisk eksempel på en sånn person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kayia skrev:

Nei vi kjenner ikke hverandre, men som hun sier var hun veldig raus med info tidligere :) Andre har jeg hatt kontakt med på PM, der vi etterhvert har fortalt hverandre hvem vi er. Noen ytterst få har jeg googlet meg fram til basert på svært spesifikk oppgitt info om seg selv her på dol. «Sør» er et historisk eksempel på en sånn person. 

Hvor ble det av sør? Gikk lei av å krangle og kverulere?

Anonymkode: f09da...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av sør? Gikk lei av å krangle og kverulere?

Anonymkode: f09da...5bd

Kan jeg aldri tenke meg. Mener han ble utestengt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Hvordan visste du hvem hun var? Du må ha noe info om hvor hun jobber/hvordan hun ser ut el. Kjenner dere hverandre fra dol i "gamle dager" der dere muligens utleverte mer om hverandre? 

Anonymkode: 975f9...9af

Mange var mer "rause" på info før, som flere her har nevnt, f. eks. info om hvor man jobber/hva man jobber med, byen man bor i, navnet på barna sine etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan legge til at alle jeg har blitt kjent med er sånn som de fremstiller seg selv så langt jeg kan bedømme uten å møte noen fysisk. 

Jeg har blitt litt overrasket over enkelte ting, men ikke noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...