Gå til innhold

Banale tegn på bedring

Anbefalte innlegg

I dag var jeg ikke mer sliten etter dusjen enn at jeg gadd ta på maskara. Og da jeg henta medisin på apoteket, stod jeg,som jeg pleier når jeg er frisk. De siste gangene haf jeg sittet på de stolene mens jeg venta ved skranken.

KANSKJE det virkelig går oppover nå 😊

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457185-banale-tegn-p%C3%A5-bedring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Fru2020 skrev:

Så bra tegn. Er årevis siden jeg har kommet så langt som til mascara. Tenkte på det her en dag at det er mulig den ikke er brukende lenger😉

Nyt hvert et lite tegn på fremskritt😊

Pleier egentlig alltid ha det om ikke jeg skal være ute i regnet. Følte meg litt mindre "grå". Ser så trøtt ut uten.

Du får teste om den er brukende. Noen står det holdbarhet etter åpning på (bryr meg ikke om det).

Ja.., og betryggende for episoder i framtida hvis TMS faktisk virker så raskt. Forventa ikke det nå siden depresjonen har vart så lenge.  Jeg tenkte den var grodd litt fast.

Langt stykke igjen enda da, men dagene føles noe bedre.

38 minutter siden, Villanda skrev:

Pleier egentlig alltid ha det om ikke jeg skal være ute i regnet. Følte meg litt mindre "grå". Ser så trøtt ut uten.

Du får teste om den er brukende. Noen står det holdbarhet etter åpning på (bryr meg ikke om det).

Ja.., og betryggende for episoder i framtida hvis TMS faktisk virker så raskt. Forventa ikke det nå siden depresjonen har vart så lenge.  Jeg tenkte den var grodd litt fast.

Langt stykke igjen enda da, men dagene føles noe bedre.

Krysser fingrene for at TMS gjør susen. Depresjon er noe herk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...