Gå til innhold

12 og mistet en tann


Nefrediti

Anbefalte innlegg

Min datter mistet en tann..

Kommer det ikke ny tann? eller var det en tann som hun skulle ha resten av livet?

huff husker ikke selv det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Av og til kan spørsmålene virke uklare. I ditt tilfelle er det jo vesentlig hvilken tann som er blitt mistet og hvordan det skjedde. Jeg har derfor vært i tvil om hvordan spørsmålet skal besvares.

I introduksjoen til tannhelseforum står det presisert at jeg ikke kan love å besvare alle spørsmål. Dette har selvfølgelig noe med min begrensede tid å gjøre.

Jeg må derfor avstå fra lange, generelle betraktninger som kan favne alle de tanker spørgeren måtte ha.

De som ikke får svar - og som er så fornuftig som deg og spør igjen - vil jeg ta med ekstra av.

Når det gjelder ditt problem ber jeg altså om at du forklarer hvilken tann som gikk tapt og hvordan det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...