Gå til innhold

Jeg er sinna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av usikre personer som kompenserer usikkerheten med å være f.eks dominerende, høylytte og påståelige. 

Synes det er så synd at ekstremt usikre personer skal ta så mye plass i blant.

Vi ser opp til mennesker som ikke en gang tør å være seg selv. Tør ikke gå ut med sitt eget ansikt. Det er så mye som er fake for tiden. Jeg savner ektehet. Vi ser opp til, og følger illusjoner. 

Jeg er også sint på en person nær meg. Det er fordi hun har dødsangst, og er redd for å være alene. Akkurat det tør hun ikke innrømme, men det står nærmest skrevet i panna hennes. Og dette gjør at hun brøyter seg inn i andres liv, nærmest pælmer Jesus i fleisen på dem, og når folk blir sjokkert, fornærmet eller redde, gir hun beskjed om at deres skjebne er å brenne i helvete for alltid. Og så blir hun lei seg fordi folk ikke liker henne. 

Ja. Jeg beklager at dette er litt random. Måtte bare få si det høyt (på en lav måte).

God helg 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, girlinyellow skrev:

Er så lei av usikre personer som kompenserer usikkerheten med å være f.eks dominerende, høylytte og påståelige. 

Synes det er så synd at ekstremt usikre personer skal ta så mye plass i blant. 

Er det et tegn på ekstrem usikkerhet, altså? Tror det er en myte at slike ting skyldes usikkerhet. All erfaring hos meg tilsier at det absolutt ikke er sånn. Jeg er en grunnleggende usikker og redd person, noen ganger ekstremt, og det viser seg også i praksis. Jeg er aldri brautende, dominerende, høylytt og påståelig. Slike ting tillegger jeg heller folk med ekstrem høy selvtillit. 

16 minutter siden, girlinyellow skrev:

Jeg er også sint på en person nær meg. Det er fordi hun har dødsangst, og er redd for å være alene. Akkurat det tør hun ikke innrømme, men det står nærmest skrevet i panna hennes. Og dette gjør at hun brøyter seg inn i andres liv, nærmest pælmer Jesus i fleisen på dem, og når folk blir sjokkert, fornærmet eller redde, gir hun beskjed om at deres skjebne er å brenne i helvete for alltid. Og så blir hun lei seg fordi folk ikke liker henne. 

Denne forstår jeg. Hun virker ikke helt god og en bør i aller høyeste grad beskytte seg mot sånne folk.  

Anonymkode: 1598e...5f0

Skrevet

Jeg mener ikke at det alltid er sånn 😉 Det skjønner du hvis du leser litt nøyere. Brukte ord som f. eks og i blant for å understreker at det ikke gjelder alle alltid ✌🏻

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...