Gå til innhold

Manglende knerefleks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan manglende knerefleks være symptom på? Hvilke nevrologiske tilstander kan gi det?

Anonymkode: 3c2e3...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan manglende knerefleks være symptom på? Hvilke nevrologiske tilstander kan gi det?

Slutt å sjekk deg selv. Du er frisk. Gå deg en tur:)

Anonymkode: 0ca32...cb4

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å sjekk deg selv. Du er frisk. Gå deg en tur:)

Anonymkode: 0ca32...cb4

Jeg er ikke den personen du tror ;) har ikke helseangst 

Skrevet

kupton, kan du svare

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den personen du tror ;) har ikke helseangst 

Jeg har/hadde det samme. Det ble gjentatte ganger oppdaget når legen dunket rett over kneet for å se om det ble muskelsammentrekninger, noe det hos meg ikke gjorde. Det ble ikke mistenkt noen nevrologisk sykdom, kanskje fordi jeg ikke hadde andre symptomer som bør følge med. Jeg husker ikke nå hva det ble konkludert med, men trolig noe psykisk... Det har uansett ikke hatt noen konsekvenser for meg i det daglige hverken da eller nå - og nå har jeg ikke testet den refleksen på 5 år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...