Gå til innhold

Ligger nesten hele dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det pga schizoaffektiv lidelse at jeg ligger til sengs fra ettermiddag til neste morgen, at sykdommen gjør meg utmattet? Eller er det medisinene 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Marye skrev:

Er det pga schizoaffektiv lidelse at jeg ligger til sengs fra ettermiddag til neste morgen, at sykdommen gjør meg utmattet? Eller er det medisinene 

Jeg er schizoaffektiv også, men har ikke slike symptomer, men jeg er eutym ifølge psykiater. Kanskje du er inne i en dårlig periode, å sove så mye som du gjør nå er nok et tegn på sykdom. Jeg tror ikke det er medisinene, du har jo tatt Leponex før (Er det ikke det du får ?) uten slike virkninger.

Anonymkode: 8bccf...c2a

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er schizoaffektiv også, men har ikke slike symptomer, men jeg er eutym ifølge psykiater. Kanskje du er inne i en dårlig periode, å sove så mye som du gjør nå er nok et tegn på sykdom. Jeg tror ikke det er medisinene, du har jo tatt Leponex før (Er det ikke det du får ?) uten slike virkninger.

Jo jeg sovnet etter morgendose et par timer da jeg trappet opp

Skrevet

Har ubehag i hjernen. Hjernen kjennes ut som et kokt skrellet egg

og da klarer jeg ikke annet enn å ligge..

Skrevet
9 minutter siden, Marye skrev:

Har ubehag i hjernen. Hjernen kjennes ut som et kokt skrellet egg

og da klarer jeg ikke annet enn å ligge..

Høres psykt ut. Får du noe hjelp annet enn medisiner?

Skrevet
1 time siden, Marye skrev:

Jeg må i alle fall legge meg ned flere ganger i løpet av dagen, blir så sliten av alt. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres psykt ut. Får du noe hjelp annet enn medisiner?

Møter 2 damer som er kontaktene mine på onsdager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...