Gå til innhold

Gratulerer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med verdensdagen for psykisk helse ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til deg og :)

Anonymkode: 493f8...ecb

Skrevet
3 minutter siden, tonie skrev:

Hvordan har dere det da? :) 

Helt forferdelig! Ingenting å feire for min del.

Anonymkode: 2b452...164

Skrevet

Og hva er det å feire eller gratulere med? At det er en dag hvor man blir minnet på at vi alle har en psykisk helse? 

Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Helt forferdelig! Ingenting å feire for min del.

Huffda. Vil du snakke om det?

Skrevet
3 minutter siden, Beatha skrev:

Og hva er det å feire eller gratulere med? At det er en dag hvor man blir minnet på at vi alle har en psykisk helse? 

Nei, det er jo for at organisasjoner som jobber for målgruppene skal få en mulighet for å kunne sette fokus på temaet psykisk helse overfor myndigheter. Det er i hvert fall slik jeg kjenner til andre verdensdager vi har gjennom hele året, f.eks. dagen for funksjonshemmede 3. desember hvert år eller verdensdagen for epilepsi som jeg tror er i mai eller juni. Man har jo også verdensdager for litt mer uhøytidelige ting som epler og vafler og det markeres jo på ulikt vis det også om man følger med litt på matlaging :) 

Skrevet
9 minutter siden, tonie skrev:

Huffda. Vil du snakke om det?

Jeg sliter voldsomt med tinnitus, har sannsynligvis fått en hørselsskade for et par måneder siden. I og med at det er så lite å gjøre med det så går det veldig utover humøret, og jeg sliter derfor en god del nå.

Skrevet
7 timer siden, stjernestøv skrev:

Gratulerer med verdensdagen for psykisk helse ❤️ 

Flott du minner oss på det. En viktig dag! 🙂 

Anonymkode: 1ab69...d2f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...