Marye Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 makter ikke gå tur når hjernen er utslitt Og ujevn jeg har begynt på medisin mot høyt kolesterol også håper hjernen bedres seg snart så jeg får gått på trening eller tur... 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Er det meningen at man skal barbere skallen og dekke den med aluminiumsfolie eller plaster? 0 Siter
TErit Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 20-30 min noen få dager i uken har stor effekt. Du trenger ikke noe fancy utstyr. Bare Ta på deg vanlige sko og GÅ. Det er godt for kolesterol ( fortsett selvføglelig med medisiner og oppfølging med fastlegen din) Det er godt for hjerte- karsystemet og aller mest og mest viktig er det for psyken. Jeg snakker av knallgod erfaring. Lykke til ! :-) 1 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Glukoseintolerant var jeg også 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Gikk masse før psykiatrisk ødela hjernen min med utallige medisiner 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 10 minutter siden, Marye skrev: Gikk masse før psykiatrisk ødela hjernen min med utallige medisiner Jeg føler også at jeg er ødelagt av medisiner, er fremdeles i recovery etter xeplion. Det tar sin tid. 1 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 21 minutter siden, Marye skrev: Er det meningen at man skal barbere skallen og dekke den med aluminiumsfolie eller plaster? Hvorfor skal du gjøre det? Annet enn for å se ekstremt teit ut... 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, Lillemus skrev: Hvorfor skal du gjøre det? Annet enn for å se ekstremt teit ut... Dekke til hjernen som forvitrer 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, Marye skrev: Dekke til hjernen som forvitrer *rister på hodet* Å dekke til holdet med alu-folie gjør ikke annet enn at du ser dum ut. Det beskytter ikke hjernen din. 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 (endret) En lue er vel en bedre løsning. Men putte aluminiumsfolie inni lua hadde angret enormt om jeg barberte hodet, men det føles som det er det jeg trenger for å roe ned hjernemassen Endret 10. oktober 2020 av Marye 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Putte på masse masse masse plaster 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg føler også at jeg er ødelagt av medisiner, er fremdeles i recovery etter xeplion. Det tar sin tid. Jeg er i recovery fra manisk psykose for 8 år siden og så har alt blitt tull med medisinene opp og ned og frem og tilbake 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, Marye skrev: Jeg er i recovery fra manisk psykose for 8 år siden og så har alt blitt tull med medisinene opp og ned og frem og tilbake Ok. Ja jeg har vel vært dårlig jeg og i perioder som hjernen ikke takler, det er ikke greit. Ja det virker som de sliter med å finne rett medisin til deg, det er synd. 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Jeg trodde dette var nytt siste 8 år, men en venninne fortalte meg at jeg gikk med lue for å stoppe input fra verdensrommet. Husker jeg la meg under en bro for å skjermes fra input dette for 14 år siden ellerno Endret 10. oktober 2020 av Marye 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Kan noen gå inn i hjernen min og lime den sammen igjen? 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Kjære Gud i himmelrike, ser du ikke at jeg ikke makter mer???? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Kjære Gud i himmelrike, ser du ikke at jeg ikke makter mer???? Det hjelper ikke, har prøvd. 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 Må få tak i en klarsynt healer til å gå inn i hjernen min likedan som han som gikk inn i hjernen min med et viskelær mentalt som slettet min evne til å bli manisk 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 28 minutter siden, Marye skrev: Må få tak i en klarsynt healer til å gå inn i hjernen min likedan som han som gikk inn i hjernen min med et viskelær mentalt som slettet min evne til å bli manisk Utrolig hva tro kan utrette. Bare vi tror på det selv, virker det - dette har jo forskning også vist oss i dag 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Eva Sofie skrev: Utrolig hva tro kan utrette. Bare vi tror på det selv, virker det - dette har jo forskning også vist oss i dag Nope, jeg har aldri trodd på sånt selv. Men jeg erfarte det. Seeing is believing 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.