frosken Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, Marye skrev: makter ikke gå tur når hjernen er utslitt Og ujevn jeg har begynt på medisin mot høyt kolesterol også håper hjernen bedres seg snart så jeg får gått på trening eller tur... Er du med i noen turgruppe via f.eks. DPS? Kunne kanskje hjelpe deg å gå tur sammen med noe Kanskje kan du også gå tur sammen med FACT-kontakten din? Endret 10. oktober 2020 av frosken 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg føler også at jeg er ødelagt av medisiner, er fremdeles i recovery etter xeplion. Det tar sin tid. Hvordan ødelagt ble du av dem? Anonymkode: 713c6...f3d 0 Siter
Marye Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Skrevet 10. oktober 2020 15 minutter siden, frosken skrev: Er du med i noen turgruppe via f.eks. DPS? Kunne kanskje hjelpe deg å gå tur sammen med noe Kanskje kan du også gå tur sammen med FACT-kontakten din? Ja jeg skal be kontakten min om å gå tur 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. oktober 2020 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ødelagt ble du av dem? Anonymkode: 713c6...f3d Fysisk og psykisk, er ikke god i hodet. Det er jo kjemisk, det gjør noe med hjernen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.