Gå til innhold

ECT - Prøve på nytt?

Anbefalte innlegg

Jeg gjennomgikk 11 ECT behandlinger for snart 4 år siden uten særlig effekt. Årene har gått og depresjonen slipper ikke tak. Har prøvd masse ulike antidepressiva uten særlig effekt og går på Lamictal, som muligens har litt effekt. Eller vet ikke, har jo vært ganske ustabil i det siste, men stabilt deprimert da. 

Har fundert på om jeg skal spørre om å få prøve ECT på nytt. For fire år siden var jeg midt i en massiv livskrise og ser for meg at det kan være grunn til at det ikke hadde effekt? Føler jeg trenger å få nullstilt hjernen min for den kommer seg ikke ut av depresjonen. 

Har det noen som helst hensikt å prøve på nytt med ECT eller er det helt uten hensikt? Har ikke tilknytning til noen psykiater, eller er jo en overlege her på DPS, men hun skremmer meg litt for å være ærlig. Så tenkte bare høre her før jeg evt spør. 

Er vel bare litt desperat etter en rask løsning. Som kanskje ikke finnes...

Var hjemme på permisjon som endte med tvangsinnleggelse i helga også ble jeg overført til DPS igjen i dag. Til tross for at jeg tydelig sa i ifra om at jeg bare ville dra hjem, men de tok ikke sjansen på det sa de. Er så lei av å være så dårlig. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457350-ect-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...