Gå til innhold

Livet er tungt

Anbefalte innlegg

Er redd for å gjøre noe dumt nå.

Jeg går på jobb og jeg går turer. Opptatt med aktiviteter. Likevel otker jeg ikke dette luvet. Ďet river og sliter i hjertet. Burde vel ikke ha grunn til å klage. Men depresjon spør ikke etter noen grunn.

Jeg går på medisiner og har kontakt med psykiater. Livet er likevel for tøft for meg. 

Jeg har ingen spørsmål. Ingen kan hjelpe. Jeg vet jeg ikke kommer til å gjøre noe nå. Det blir bate et lite hjertesukk. Ikke svar med noe som river meg lengre ned enn jeg er. Det orker jeg ikke nå, Kanskje jeg opplever et lite gløtt av sol i morgen. Jeg er sliten av disse opp og nedturene.

Anonymkode: e192f...747

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457393-livet-er-tungt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd for å gjøre noe dumt nå.

Jeg går på jobb og jeg går turer. Opptatt med aktiviteter. Likevel otker jeg ikke dette luvet. Ďet river og sliter i hjertet. Burde vel ikke ha grunn til å klage. Men depresjon spør ikke etter noen grunn.

Jeg går på medisiner og har kontakt med psykiater. Livet er likevel for tøft for meg. 

Jeg har ingen spørsmål. Ingen kan hjelpe. Jeg vet jeg ikke kommer til å gjøre noe nå. Det blir bate et lite hjertesukk. Ikke svar med noe som river meg lengre ned enn jeg er. Det orker jeg ikke nå, Kanskje jeg opplever et lite gløtt av sol i morgen. Jeg er sliten av disse opp og nedturene.

Anonymkode: e192f...747

Hva slags terapi går du i?

Anonymkode: 88ccd...757

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457393-livet-er-tungt/#findComment-4004797
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...