Gå til innhold

Prøvde å si fra om at jeg ikke har det bra nå, men tror ikke legen forsto alvoret

Anbefalte innlegg

Hei, håper på noen gode råd... Jeg har bipolar og den siste tiden har jeg slitt mye. Sover veldig dårlig, har selvmordstanker osv. Var hos legen for noen dager siden og sa da dette, ba også om henvisning til akutt team. Fikk til svar fra legen at "det er jo bare for akutte tilfeller" og i forhold til søvn så "må du bare legge deg og stå opp til samme tid". Følte ikke at hun forsto alvoret. 

Hva kan en gjøre?

Anonymkode: 6c79a...b55

Fortsetter under...

Nei, tydeligvis forstod ikke legen alvoret. Når en med bipolar begynner å slite med søvnen, MÅ det taes alvorlig og tiltak settes inn. Selvmordstanker bør også taes alvorlig, før det evt blir akutt fare for livet. 

Blir du fulgt opp i spesialisthelsetjenesten? Har du tidligere utarbeidet en plan sammen med behandleren din om hva som er lurt å gjøre ved tegn til tilbakefall av episoder?

Anonymkode: d714d...bc6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...