Gå til innhold

Liv uten antidepressive?

Anbefalte innlegg

Jeg har engstelig og unnvikende Pf og har hele mitt voksne liv slitt med angst og depresjon. Jeg har de siste 25 årene, med få pauser, gått på en eller annen form for antidepressive. De siste året har det vært wellbutrin, begynte med seroxat på 90-tallet og har mellom disse prøvd 4-5 forskjellige varianter. 

Jeg vet egentlig ikke om pillebruket hjelper, og aner ikke hvordan livet ville vært uten piller. jeg er til tross for pillene dypt deprimert og har hatt en jevn forverring for hvert år. 

Prøvde å slutte med aurorix i 2012, men følte at jeg ble drastisk værre og begynte igjen etter få dager. Men kan dette være en placebo effekt? Eller hadde jeg fått det bedre hvis jeg hadde holdt ut noen uker til? 

Det virker ikke som det ligger noen plan med bruk at antipressive, og at skal bruke dette livet ut da min situasjon naturlig vil forværre seg med årene. Er litt nysgjerrig på livet uten piller, også pga ulike bivirkninger som stort alle piller har. 

Vil gjerne høre erfaringer fra andre i samme situasjon som enten lever uten piller, eller som har sluttet! Takknemlig for tilbakemeldingen😊

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457437-liv-uten-antidepressive/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...