Gå til innhold

Finne og velge tannlege


umakenverdt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke vært hos tannlege på noen år, etter at jeg flyttet, og innser at jeg nok snart må få gjort det. Jeg går på antidepressiva som medfører tørr munn, og selv om jeg bruker munnskyllevann og lignende for å forhindre det, er det en fare for at det er en del som kan måtte gjøres.

Jeg synes imidlertid det er veldig vanskelig å finne ut av hvordan jeg skal velge tannlegekontor. Er så mange å velge mellom og vet ikke helt hva jeg skal gå ut fra.

Har noen noen råd eller kjenner til noen tannleger de er fornøyde med i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, umakenverdt skrev:

Hei

Jeg har ikke vært hos tannlege på noen år, etter at jeg flyttet, og innser at jeg nok snart må få gjort det. Jeg går på antidepressiva som medfører tørr munn, og selv om jeg bruker munnskyllevann og lignende for å forhindre det, er det en fare for at det er en del som kan måtte gjøres.

Jeg synes imidlertid det er veldig vanskelig å finne ut av hvordan jeg skal velge tannlegekontor. Er så mange å velge mellom og vet ikke helt hva jeg skal gå ut fra.

Har noen noen råd eller kjenner til noen tannleger de er fornøyde med i Oslo?

Det synes jeg også det var. Jeg brukte denne endel, det kan gi noen pekepinn på hvordan de er, selv om vi alle er ulike og det som fungerer for noen ikke fungerer for deg. Fint å ha noe å gå ut fra synes jeg :) 

https://www.legelisten.no/tannleger/Oslo

Anonymkode: ca3be...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...