Gå til innhold

Angsten! Tvangstankene! Grublinga!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg tror jeg dør. Jeg tror jeg kunne fått VM i tenking. Hele tiden jeg finner på noe eller skal gjøre noe, så finner jeg noe rundt og ved tingen jeg kan stille spørsmål ved. Jeg blir også handlingslammet. Jeg får angst når jeg faktisk skal sette i gang med noe. Nå der jeg feks på leiligheter, men jeg sender ingen mld til de som leier ut fordi jeg liksom ikke vil sette i gang. Jeg ser nå trekkene fra flere år tilbake. Jeg er en person som holder igjen. Både penger og ting. Jeg tenker på alt det negative som kan skje. Hvis jeg må på visning så kanskje jeg ikke får den og da får jeg dårlig selvtillit og blir lei meg lenge igjen fordi jeg liksom ikke gjorde noe positivt inntrykk. Mye lignende. Jeg er redd for pengebruken rundt alt. Reising, flytting osv. Så angrer jeg meg fordi jeg bare kastet bort penger. 
Og jeg har nylig begynt å grue meg for ting jeg for ikke lenge siden ikke gruet meg til. Fordi jeg er redd resultater ikke blir så bra som jeg håper. Og det er da jeg får så store nedturer at det henger i mange dager..

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457529-angsten-tvangstankene-grublinga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...