Gå til innhold

Fryktelig sint, hupoman/mani

Anbefalte innlegg

Jeg er hypoman, eller muligens begynnende manisk nå, og jeg er så sint!! Jeg er så utrolig sint, spesielt på mannen og jeg kan starte en stooooor krangel ut av ingenting og da holder jeg det gående i dagevis. Jeg gir meg ikke, og blir faktisk bare mer og mer sur. Lirer ut av meg så mye dritt, jeg klikker rett og slett.....

jeg er umedisinert akkurat nå. Tok blodprøver forrige uke for å sjekke nyre/lever? Før oppstart medisiner? Hvilke medisiner er det da trolig snakk om? Hva hjelper når man er så utrolig sint i disse fasene? Måtte ta meg en sobril for å roe meg ned i kveld, til tross for at jeg ikke har angst akkurat nå😣😣😣😣😣

Anonymkode: c4fa5...f33

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457592-fryktelig-sint-hupomanmani/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...