Gå til innhold

Psykotisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at det er gøy? Det er mye som er gøy, men ikke det. Dessuten tenker jeg at admin greier å ta en slik beslutning helt på egenhånd. Det er helt opp til henne om hun vil imøtegå forumbrukernes forespørsler, eller ikke. 

Anonymkode: 42eb2...cc2

Ja, og det var derfor jeg skrev om hun ikke ønsket. Deri ligger det at admin har selv et valg og det legger jeg meg lite opp i. Jeg synes uansett at admin gjør en god jobb her og fint at du har blitt hørt på å få tråder slettet når ting har gått litt over stokk og stein. Jeg tror nok ikke at det er gøy, men tidligst i tråden fremstilte du det som om verden var det beste stedet å leve på og at livet var det beste av alt - når man var manisk... Og at du kanskje t.o.m. nøt den tilstanden. Jeg tror egentlig ikke at den friske deg er av den samme oppfatningen, men synes det hele er slitsomt og utmattende. Det høres slik ut for meg i hvert fall - på sidelinjen.

Men du slettet det viktigste av mitt forrige innlegg: "Håper at du kan kontakte behandleren din og få hjelp eller begynne å ta medisinene dine om du har de liggende. Det tror jeg både kropp og hodet har godt av på lang og kort sikt. Og alle som er rundt deg også som er bekymret for deg..."

Ønsker deg uansett lykke til, uansett hvilke valg du tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, admin gjør en god jobb. 

Beklager at jeg misforsto deg. Men ja, livet er bra, flott og herlig! Og ja, jeg nyter dette for det aller meste. Det er som å surfe i medvind på en bølge som aldri ender, og det er klart at det er deilig og gøy! Tenk deg at du står oppreist og trygg på dette surfbrettet og raser avgårde på bølgen, full av selvtillit og visshet om at du aldri ramler! :) Det er den følelsen!

Har ikke sovet noe i natt, og kjenner i bakhodet at det er noe som virker slitent. En slags murring bakhodet og i nakken, og litt geléfølelse i kroppen av og til. Jeg har tatt medisinene mine hele veien jeg, men de funker jo ikke som de skal! Kanskje den indre motoren og drivkraften er sterkere enn medisinene. Og da blir det liksom 1 - 0 til meg der også! 👊 Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker det, men det virker jo som fakta. Jeg må være den sterkeste, seigeste, råeste dama i manns minne, som ingenting biter på!  Kunne sikkert ha konkurrert med Johaug og Klæbo i motbakke og vunnet! 💪 Neida, tuller bare! Er jo ikke så gal at jeg tror det, selv om tankene er der av og til! 😂 

Ja, jeg har video-konsultasjon 12.15 i dag med behandler, som jeg tenker å følge opp. Timen ble endret fra oppmøte til video pga Corona-situasjonen. Hele fylket mitt er rødt nå. Etterpå får jeg naboen på lunsj. Har bakt rundstykker som vi skal kose oss med :)

Anonymkode: 42eb2...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...