Gå til innhold

Bipolar 1 og jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med bipolar 1.. jobber dere 100%

Anonymkode: b1c4f...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke jobbet på tre år. Nå har jeg selv tatt initiativ til å få hjelp til å finne en deltidsjobb, siden jeg har vært mye mer stabil i 2020 enn på lenge🙂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere med bipolar 1.. jobber dere 100%

Nei. Gjør du? 

Anonymkode: 087d1...832

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Gjør du? 

Ja, jeg har 100% stilling... funker en stund før det smeller og jeg blir sykemeldt... vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Skrevet

De som er bipolare er jo som regel kun psyke i perioder så det gjelder å finne en jobb som kanskje har litt fleksibilitet. Eventuelt jobbe på en tilrettelagt arbeidsplass 

Anonymkode: 7a324...413

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har 100% stilling... funker en stund før det smeller og jeg blir sykemeldt... vet ikke helt hva jeg skal gjøre. 

Har du tatt det opp med arbeidsgiver/arbeidsleder? Kanskje kan du gå litt ned i stilling sånn at belastningen med 100% arbeid ikke tærer så på deg? 

Skrevet

De som er bipolare er jo som regel kun psyke i perioder så det gjelder å finne en jobb som kanskje har litt fleksibilitet. Eventuelt jobbe på en tilrettelagt arbeidsplass 

Hva er en tilrettelagt arbeidsplass? Jobber du på det?

Skrevet

Hva er en tilrettelagt arbeidsplass? Jobber du på det?

Du kan sitte å pakke godteri f. Eks Ganske monotont, men det er en jobb. Og da kan du i de periodene du faktisk er syk slutte å jobbe og jobbe igjen i de friske periodene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...