Gå til innhold

Noen her som tar 20mg zyprexa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du merker stor forskjell da du gikk fra 10 til 20 (eller 15)mg zyprexa? 

Anonymkode: fb58e...6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg går på 10 mg Zyprexa, men jeg har gått på 15 mg og 20 mg flere ganger. Personlig merker jeg stor forskjell på 10 mg og 20 mg. Ikke såå mye fra 10 mg til 15 mg.

10 mg er vedlikeholdsdosen min mot mani eller/og psykose. Er fornøyd med det. Noen ganger begynner jeg likevel å få symptomer, og når jeg har økt Zyprexa, har det fungert veldig bra! Jeg blir fryktelig trøtt, tung og sulten på 20 mg. Litt som en vandrende zombie. Det hjelper mot mani og psykose for meg, men det føles virkelig ikke bra fysisk. Det gjorde ikke 10 mg i begynnelsen heller, men jeg ble vant til det, og bivirkningene avtok. 

Skrevet

Får 20 mg til å begynne med ved mani/psykose og så trapper jeg nedover

Skrevet
28 minutter siden, girlinyellow skrev:

Hei.

Jeg går på 10 mg Zyprexa, men jeg har gått på 15 mg og 20 mg flere ganger. Personlig merker jeg stor forskjell på 10 mg og 20 mg. Ikke såå mye fra 10 mg til 15 mg.

10 mg er vedlikeholdsdosen min mot mani eller/og psykose. Er fornøyd med det. Noen ganger begynner jeg likevel å få symptomer, og når jeg har økt Zyprexa, har det fungert veldig bra! Jeg blir fryktelig trøtt, tung og sulten på 20 mg. Litt som en vandrende zombie. Det hjelper mot mani og psykose for meg, men det føles virkelig ikke bra fysisk. Det gjorde ikke 10 mg i begynnelsen heller, men jeg ble vant til det, og bivirkningene avtok. 

Går du bare rett fra 10mg til 20mg eller må du trappe opp? 

Anonymkode: fb58e...6e4

Skrevet

Jeg sover bedre på 15 mg, som jeg tar nå, enn på 10 mg. Ellers merker jeg ikke stor forskjell. 

Anonymkode: 291af...858

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...