Gå til innhold

Jeg har fått diagnose

Anbefalte innlegg

Jeg er ferdig med utredning, og har fått bipolar 1.. jeg trodde seriøst jeg kom til å få type 2,men samtidig så skjønte jeg liksom at jeg fikk type 1... har vært veldig dårlig nå, og har slitt utrolig mye de siste årene...

jeg lurer litt på: hva nå? Jeg er dårlig, kjenner det.. jeg har 100% fast jobb, men klarer liksom jobbe litt( da er jeg utslitt og klarer ikke annet enn jobb), så blir jeg alltid sykemeldt etter en stund...

hva gjør andre med bipolar 1? Er det vanskelig å få kanskje 50% ufør pga bipolar 1? 
sliter med å akseptere diagnosen. Føler meg stemplet og tenker jeg kommer til å bli stigmatisert....

Anonymkode: 3545b...e52

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457652-jeg-har-f%C3%A5tt-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ferdig med utredning, og har fått bipolar 1.. jeg trodde seriøst jeg kom til å få type 2,men samtidig så skjønte jeg liksom at jeg fikk type 1... har vært veldig dårlig nå, og har slitt utrolig mye de siste årene...

jeg lurer litt på: hva nå? Jeg er dårlig, kjenner det.. jeg har 100% fast jobb, men klarer liksom jobbe litt( da er jeg utslitt og klarer ikke annet enn jobb), så blir jeg alltid sykemeldt etter en stund...

hva gjør andre med bipolar 1? Er det vanskelig å få kanskje 50% ufør pga bipolar 1? 
sliter med å akseptere diagnosen. Føler meg stemplet og tenker jeg kommer til å bli stigmatisert....

Om det er vanskelig å få ufør eller ikke kommer ann på hvor syk du er. Selv så fikk jeg innvilget uføretrygd uten å måtte gå på aap først fordi behandlerne mine mente jeg var for syk for det. 

Anonymkode: 7d914...bfa

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er vanskelig å få ufør eller ikke kommer ann på hvor syk du er. Selv så fikk jeg innvilget uføretrygd uten å måtte gå på aap først fordi behandlerne mine mente jeg var for syk for det. 

Anonymkode: 7d914...bfa

Psykisk syk?

Anonymkode: 8003b...328

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kupper du tråden? Ts her. Jeg ønsker svar på mitt spm

Du har jo akkurat fått diagnosen og du vil uføretrygdes? Du tenker vel ikke at med å få diagnosen så kan du få medisin  og bli bedre?

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo akkurat fått diagnosen og du vil uføretrygdes? Du tenker vel ikke at med å få diagnosen så kan du få medisin  og bli bedre?

Det er sant, du har helt rett. Så bare litt mørkt på alt

På Friday, October 30, 2020 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Du har vel mulighet for meds som stabiliserer sykdommen noe. Samtidig er det vel noen yrker og uheldig arbeidstider som kan forverre sykdom mer enn andre. Jeg har ikke peiling, bare ting jeg har hørt. Du burde sikkert snakke med din fastlege om dette. Det gjelder sikkert å ha litt stabilitet, og ikke jobber med mye stress/intensitet og overtid. 

Anonymkode: a660c...48a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...