Gå til innhold

Trist :(

UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Ingenting som kjennes noe bra.... jeg ser på meg selv som hjerneskadet. Jeg kan aldri flørte med noen eller nyte noe som helst...fordi jeg er lavstatus. Med asperger er man bare sett på som retard. Jeg ser på de jeg møtte på veien min og ser hva jeg kunne vært om jeg ikke hadde asperger. Men hvorfor kan jeg ikke bare være utenfor statistikken? Neida... jeg måtte såklart være innenfor statistikken jeg og... man skal innom nav og slite ekstra. Jævla møkka hjerne. :( jeg prøver å ungå å ha selvmordstanker men klarer ikke. Jævla adpergerfitte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hater også den jævla aspergeren. Har så lavkvalitetshjerne at det går ikke ann. 

Anonymkode: ca724...1ce

Skrevet
13 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg kan aldri flørte med noen eller nyte noe som helst...fordi jeg er lavstatus

Jeg tror ikke at flørting avhenger av status. Å flørte kan du gjøre uavhengig av hvor du befinner deg i "hierarkiet".

UtakknemligDiva
Skrevet
23 minutter siden, Stormwind skrev:

Jeg tror ikke at flørting avhenger av status. Å flørte kan du gjøre uavhengig av hvor du befinner deg i "hierarkiet".

Ja men det å få noen da... utseendet mitt er ikke lavt på stigen, men aspergersen drar ned alt sammen. Som nok vil bety at menn absolutt kan bli betatt, men skygge banen så snart de merker at jeg er hjerneskadet

Skrevet
16 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja men det å få noen da... utseendet mitt er ikke lavt på stigen, men aspergersen drar ned alt sammen. Som nok vil bety at menn absolutt kan bli betatt, men skygge banen så snart de merker at jeg er hjerneskadet

Hvordan merker de at du er hjerneskadet? 

UtakknemligDiva
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker de at du er hjerneskadet? 

Jeg merker det. Jeg hadde vært et bedre sted nå om det ikke var for skaden. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre ting

Skrevet
1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg merker det. Jeg hadde vært et bedre sted nå om det ikke var for skaden. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre ting

Jeg er også hjerneskadet av aspergeren så skjønner den ☹️

UtakknemligDiva
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også hjerneskadet av aspergeren så skjønner den ☹️

Ja men hva skal jeg finne på i livet? Talentløse r vi som ikke klarer å motvirke det

Skrevet
1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Ja men hva skal jeg finne på i livet? Talentløse r vi som ikke klarer å motvirke det

Du må utnytte dine sterke sider og jobbe med deg selv.

Anonymkode: 2eba7...23d

UtakknemligDiva
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må utnytte dine sterke sider og jobbe med deg selv.

Anonymkode: 2eba7...23d

Hva er mine sterke sider? Tenke svart hvitt, være alene, analysere, sette i bås! 
Saken er bare at jeg ikke setter pris på noen av mine sider. Alt er kjedelig. Jeg kan ikke flørte, jeg kan ikke være på scenen, jeg er ikke karismatisk. Hva er vitsen med å leve når man kan bare ting man ikke setter pris på?  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...