Gå til innhold

Når det gjelder innleggelse Kupton

Anbefalte innlegg

Jeg har vært innlagt ved et DPS to ganger. Den første gangen var jeg deprimert og var der i flere uker og jeg ble helt bra. Gang nummer to var jeg like deprimert og selv om jeg tryglet om å få være lenger enn de to ukene jeg fikk være der så fikk jeg et nei. Det endte med at jeg fortsatt var deprimert i lang tid etter at jeg kom hjem. Hvorfor ble det ikke tatt hensyn til at jeg fortsatt var deprimert? Jeg var alltid positivt innstilt til samtaler, opplegget og medikamenter og det begynte så vidt å hjelpe da de skrev meg ut, men siden jeg ikke fikk en uke eller to til så ble jeg altså dårligere igjen og det varte lenge. Hvorfor er det slik?

Anonymkode: 8ab1b...c36

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457665-n%C3%A5r-det-gjelder-innleggelse-kupton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kupton skrev:

Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Etter at DPS-ideologien fikk gjennomslag hos sentrale myndigheter, er det stadig flere ting jeg ikke forstår.

Det er visst ikke meningen at pasientene skal bli bra. Det hjelper ikke da at man ber om hjelp da og det er frustrerende.

Anonymkode: 8ab1b...c36

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...