Gå til innhold

Andre som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har en lettere psykisk lidelse. Jeg har hatt god dialog med læreren til et av barna mine og hun var svært fornøyd med meg som mor. Under en samtale nevnte jeg at jeg gikk til behandling pga psykiske utfordringer. Fra det øyeblikket forandret hun helt måten å snakke på. Hun snakker til meg som om hun er litt på vakt og hun snakker til meg som man snakker til et barn.  Veldig nedverdigende. 

Anonymkode: b8006...a22

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/457884-andre-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en lettere psykisk lidelse. Jeg har hatt god dialog med læreren til et av barna mine og hun var svært fornøyd med meg som mor. Under en samtale nevnte jeg at jeg gikk til behandling pga psykiske utfordringer. Fra det øyeblikket forandret hun helt måten å snakke på. Hun snakker til meg som om hun er litt på vakt og hun snakker til meg som man snakker til et barn.  Veldig nedverdigende. 

Veldig spesielt. Det har jeg aldri opplevd på tross at jeg er alvorlig psykisk syk med en mengde innleggelser. 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har opplevd å bli behandlet som et barn av lærere og andre folk i systemet. De blandet seg til og med inn i medisineringen min. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker umiddelbart: Stakkars menneske som har slike holdninger mot andre mennesker og [b]fordommer[/b]. Hev blikket og tenk at det er hos henne problemet ligger i denne saken. Hun sier jo faktisk at du var flink som mor og det må være det som veier tyngst her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...