AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Var hos tannlegen i går, har en del syreskader på noen av jekslene i overkjeven, men ikke av den verste sorten. Fikk lagt en slags gelé på de gjeldende tennene for å beskytte emaljen. Jeg har kun syreskader på innsiden av noen av jekslene, mot ganen. I dag iser det verre enn noen gang i disse tennene, må konsekvent innta væske og kald/varm mat på den andre siden. Tok kontakt med tannlegen som sa at dette kunne være normalt i noen dager, frem til tennene fikk roet seg. Men nå har jeg et nytt problem; jeg har i dag hatt økende smerte i en helt annen jeksel, som er nede. Jeg kjente umiddelbart smerter i denne tannen i går etter tannlegebesøket, men i dag har det økt. Er en dundrende smerte som kommer og går. Jeg fikk full sjekk av alle tennene for 2 uker siden, hadde ingen hull da. Er dette normalt? Blir helt stresset av dette. Anonymkode: 7a1b2...870 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457888-vondt-i-en-helt-annen-tann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.