Gå til innhold

Vondt i en helt annen tann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos tannlegen i går, har en del syreskader på noen av jekslene i overkjeven, men ikke av den verste sorten. Fikk lagt en slags gelé på de gjeldende tennene for å beskytte emaljen. Jeg har kun syreskader på innsiden av noen av jekslene, mot ganen.

I dag iser det verre enn noen gang i disse tennene, må konsekvent innta væske og kald/varm mat på den andre siden. Tok kontakt med tannlegen som sa at dette kunne være normalt i noen dager, frem til tennene fikk roet seg. Men nå har jeg et nytt problem; jeg har i dag hatt økende smerte i en helt annen jeksel, som er nede. Jeg kjente umiddelbart smerter i denne tannen i går etter tannlegebesøket, men i dag har det økt. Er en dundrende smerte som kommer og går. Jeg fikk full sjekk av alle tennene for 2 uker siden, hadde ingen hull da.

Er dette normalt? Blir helt stresset av dette.

Anonymkode: 7a1b2...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...