Gå til innhold

Skal du ha julekalender i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, girlinyellow skrev:

Jeg skal ha den grønne te-kalenderen fra The english tea shop. 

Hva med deg? 

🎄

Som vanlig - mannen og jeg har en Flax-kalender sammen (ok, jeg betaler den og genvinsten tilfaller meg, men den er vår... ;) ) og ungene får hver sin - vi kjører den store til oss alle. 

Om jeg absolutt skulle hatt en kalender så er det tre typer det hadde stått mellom - enten lakris (ikke lakrispiper, men Bülow sin), en eller annen te-kalender eller en sykalender (men de koster jo flere tusen så det er ikke aktuelt!). 

2 timer siden, Mari- skrev:

Jeg har aldri hatt pakkekalender som voksen. Drømmen måtte vært småflasker med ulike kvalitetsviner, om jeg først skulle hatt en!😌

Min drømmeadventskalender måtte være noen flasker med vin, noen med øl, og så masse lakris 😄 

Annonse

Nei, har ikke hatt kalender siden jeg var 10 år, tror jeg. Men barna mine har alltid fått det, og får det fremdeles selv om de er voksne. De får også fremdeles påskeegg hvert år. :) Både de og jeg synes at det er en koselig tradisjon. 

Jeg bruker aldri kjøpe julekalender. Sist jet hadde det, var noe fra Nille med sjokolade som smakte hoggorm. Det var for 20 år siden. Men siden vi lever i kjipe tider, så må man gjøre alt man kan for å få det hyggelig. Så en lekker sjokoladekalender kommer jeg til å kjøpe meg. Noen som har et godt tips? 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...