Gå til innhold

Satt ut av Kari Jaquessons meninger om korona

Anbefalte innlegg

Først og fremst, som Wasim sier i begynnelsen av videoen: la oss ha en rasjonell diskusjon, og ikke sverte KJ hvis vi er uenige.

- Jeg måtte bare poste denne, og høre om fler har sett den? Kom tilfeldig over denne videoen, og ble ganske forskrekka og sjokkert av KJ sine meninger i videoen hun har posten om korona. Synes det er fint at Wasim har laget en reaksjonsvideo. - Men jeg er vel bare hjernevasket av media? #ironiskment

https://www.youtube.com/watch?v=B3JT5s4S_2I&t=495s

Fortsetter under...

4 minutter siden, girlinyellow skrev:

Først og fremst, som Wasim sier i begynnelsen av videoen: la oss ha en rasjonell diskusjon, og ikke sverte KJ hvis vi er uenige.

- Jeg måtte bare poste denne, og høre om fler har sett den? Kom tilfeldig over denne videoen, og ble ganske forskrekka og sjokkert av KJ sine meninger i videoen hun har posten om korona. Synes det er fint at Wasim har laget en reaksjonsvideo. - Men jeg er vel bare hjernevasket av media? #ironiskment

Ja jeg ble sjokkert over det hun sa, så bastant og så sikker på at hun har rett. Skremmende, bra han legen kom med en reaksjon på det ja. 

Wasim er en av mine favoritter på YouTube, synes han har mye klokt å si. Liker ham! 😊 Har du sett hans reaksjonsvideo om "Førstegangstjenesten"? Morsomt å se at han humrer og ler samtidig som han skal komme med seriøse innspill. 

KJ har det rablet for, tror jeg..  🤔😂

Jarl Goli er i samme «klubb». Sitter i Spania og formidler live-sendinger via Facebook til Folket om å holde «motet» oppe, være «kritisk» og ikke forholde seg til smittevernsreglene. 

For en gjeng... Verste er at de har mange tilhengere som tror på det paranoide tøvet deres. 

Anonymkode: 0c208...ff7

59 minutter siden, girlinyellow skrev:

KJ har tippet over for lenge siden. Hun går jo nedover gata i Oslo og hånflirer over en verdensomfattende pandemi som har krevd over 1,3 millioner dødsfall! 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jarl Goli er i samme «klubb». Sitter i Spania og formidler live-sendinger via Facebook til Folket om å holde «motet» oppe, være «kritisk» og ikke forholde seg til smittevernsreglene. 

For en gjeng... Verste er at de har mange tilhengere som tror på det paranoide tøvet deres. 

Henriette Lien også.

Har avdankede TV-"stjerner" ekstra stort behov for oppmerksomhet?

39 minutter siden, slabbedask skrev:

Henriette Lien også.

Har avdankede TV-"stjerner" ekstra stort behov for oppmerksomhet?

Vanskelig å høre på, men synes han (vet ikke hvem han er), var veldig god i denne videoen🙂  

1 time siden, girlinyellow skrev:

Vanskelig å høre på, men synes han (vet ikke hvem han er), var veldig god i denne videoen🙂  

Han heter Gunnar Tjomlid, og deler kloke og faktabaserte tanker om mangt. 

https://tjomlid.com

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avdanka kjendiser med for mye tid til sprø idéer og fortsatt oppmerksomhetsbehov? 

Anonymkode: 718fd...a89

Nope, er nok mer folk med hang til konspirasjonsteorier. Du finner dem overalt, kjendiser og mannen i gata. Konspirasjonsteorier i kombinasjon med å "oppleve seg krenket" dersom de møter motargumentasjoner.

Anonymkode: bff86...163

• 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Jeg våkner alltid opp når jeg ikke tar medisiner, da ser jeg alt så klart og tror på konspirasjonsteorier og. 

Derfor burde du vel fortsette med medisiner?

Anonymkode: cacee...899

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Jeg våkner alltid opp når jeg ikke tar medisiner, da ser jeg alt så klart og tror på konspirasjonsteorier og. 

Tyder på at hverken du eller Kari bør la være å ta medisiner.

Anonymkode: a3b81...da4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...