girlinyellow Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Først og fremst, som Wasim sier i begynnelsen av videoen: la oss ha en rasjonell diskusjon, og ikke sverte KJ hvis vi er uenige. - Jeg måtte bare poste denne, og høre om fler har sett den? Kom tilfeldig over denne videoen, og ble ganske forskrekka og sjokkert av KJ sine meninger i videoen hun har posten om korona. Synes det er fint at Wasim har laget en reaksjonsvideo. - Men jeg er vel bare hjernevasket av media? #ironiskment https://www.youtube.com/watch?v=B3JT5s4S_2I&t=495s 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 4 minutter siden, girlinyellow skrev: Først og fremst, som Wasim sier i begynnelsen av videoen: la oss ha en rasjonell diskusjon, og ikke sverte KJ hvis vi er uenige. - Jeg måtte bare poste denne, og høre om fler har sett den? Kom tilfeldig over denne videoen, og ble ganske forskrekka og sjokkert av KJ sine meninger i videoen hun har posten om korona. Synes det er fint at Wasim har laget en reaksjonsvideo. - Men jeg er vel bare hjernevasket av media? #ironiskment https://www.youtube.com/watch?v=B3JT5s4S_2I&t=495s Ja jeg ble sjokkert over det hun sa, så bastant og så sikker på at hun har rett. Skremmende, bra han legen kom med en reaksjon på det ja. 1 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Wasim er en av mine favoritter på YouTube, synes han har mye klokt å si. Liker ham! 😊 Har du sett hans reaksjonsvideo om "Førstegangstjenesten"? Morsomt å se at han humrer og ler samtidig som han skal komme med seriøse innspill. KJ har det rablet for, tror jeg.. 🤔😂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Jarl Goli er i samme «klubb». Sitter i Spania og formidler live-sendinger via Facebook til Folket om å holde «motet» oppe, være «kritisk» og ikke forholde seg til smittevernsreglene. For en gjeng... Verste er at de har mange tilhengere som tror på det paranoide tøvet deres. Anonymkode: 0c208...ff7 1 Siter
Lillemus Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 59 minutter siden, girlinyellow skrev: Først og fremst, som Wasim sier i begynnelsen av videoen: la oss ha en rasjonell diskusjon, og ikke sverte KJ hvis vi er uenige. - Jeg måtte bare poste denne, og høre om fler har sett den? Kom tilfeldig over denne videoen, og ble ganske forskrekka og sjokkert av KJ sine meninger i videoen hun har posten om korona. Synes det er fint at Wasim har laget en reaksjonsvideo. - Men jeg er vel bare hjernevasket av media? #ironiskment https://www.youtube.com/watch?v=B3JT5s4S_2I&t=495s KJ har tippet over for lenge siden. Hun går jo nedover gata i Oslo og hånflirer over en verdensomfattende pandemi som har krevd over 1,3 millioner dødsfall! 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jarl Goli er i samme «klubb». Sitter i Spania og formidler live-sendinger via Facebook til Folket om å holde «motet» oppe, være «kritisk» og ikke forholde seg til smittevernsreglene. For en gjeng... Verste er at de har mange tilhengere som tror på det paranoide tøvet deres. Anonymkode: 0c208...ff7 Henriette Lien også. Har avdankede TV-"stjerner" ekstra stort behov for oppmerksomhet? 2 Siter
girlinyellow Skrevet 18. november 2020 Forfatter Skrevet 18. november 2020 39 minutter siden, slabbedask skrev: Henriette Lien også. Har avdankede TV-"stjerner" ekstra stort behov for oppmerksomhet? Vanskelig å høre på, men synes han (vet ikke hvem han er), var veldig god i denne videoen🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 1 time siden, girlinyellow skrev: Vanskelig å høre på, men synes han (vet ikke hvem han er), var veldig god i denne videoen🙂 Han heter Gunnar Tjomlid, og deler kloke og faktabaserte tanker om mangt. https://tjomlid.com Anonymkode: 0c208...ff7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 Avdanka kjendiser med for mye tid til sprø idéer og fortsatt oppmerksomhetsbehov? Anonymkode: 718fd...a89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 Skrevet 18. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avdanka kjendiser med for mye tid til sprø idéer og fortsatt oppmerksomhetsbehov? Anonymkode: 718fd...a89 Nope, er nok mer folk med hang til konspirasjonsteorier. Du finner dem overalt, kjendiser og mannen i gata. Konspirasjonsteorier i kombinasjon med å "oppleve seg krenket" dersom de møter motargumentasjoner. Anonymkode: bff86...163 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 Forstår meg ikke på Trim-Kari. Virker som om det er USA, EU, Nato og LGBTQ-miljøet(!) som bomber Russland. Anonymkode: 0b25d...a42 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 Har hun noen type for demens eller fått et illebefinnene? Hun var ikke så gal før? Anonymkode: 763d0...e75 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har hun noen type for demens eller fått et illebefinnene? Hun var ikke så gal før? Anonymkode: 763d0...e75 Hun våknet opp og så sannheten har hun sakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 stjernestøv skrev (9 minutter siden): Hun våknet opp og så sannheten har hun sakt. Blitt spik spenn gæren med andre ord. Anonymkode: 763d0...e75 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blitt spik spenn gæren med andre ord. Anonymkode: 763d0...e75 Jeg våkner alltid opp når jeg ikke tar medisiner, da ser jeg alt så klart og tror på konspirasjonsteorier og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 stjernestøv skrev (5 minutter siden): Jeg våkner alltid opp når jeg ikke tar medisiner, da ser jeg alt så klart og tror på konspirasjonsteorier og. Derfor burde du vel fortsette med medisiner? Anonymkode: cacee...899 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Derfor burde du vel fortsette med medisiner? Anonymkode: cacee...899 Tar dem jo nå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 stjernestøv skrev (10 minutter siden): Jeg våkner alltid opp når jeg ikke tar medisiner, da ser jeg alt så klart og tror på konspirasjonsteorier og. Tyder på at hverken du eller Kari bør la være å ta medisiner. Anonymkode: a3b81...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 Skrevet 6. april 2022 stjernestøv skrev (8 minutter siden): Tar dem jo nå Bra, for du vil vel ikke ende opp med å støtte Putler? Anonymkode: a3b81...da4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.