Gå til innhold

Må man være verbal og utagerende for å få hjelp i psykiatrien?


Articc

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, ISW skrev:

Angående dette med innleggelse: Vi ønsker det. Fastlegen er fullstendig motstander av det, om det skyldes at han er snill som et lam hos legen eller hva det nå er, er vanskelig å vite. 

Skulle nesten bedt fastlegen hjem på en kopp kaffe en kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

Skulle nesten bedt fastlegen hjem på en kopp kaffe en kveld...

tror du det gjør noen forskjell?  Mannen kommer antageligvis til å oppføre seg på samme måte som på legekontoret. 

Anonymkode: af4b0...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

tror du det gjør noen forskjell?  Mannen kommer antageligvis til å oppføre seg på samme måte som på legekontoret. 

Anonymkode: af4b0...d41

Det er ikke sikkert, ISW sier jo at han er absolutt verst på kveldstid og i eget hjem kan han oppføre seg helt annerledes enn på legekontoret - han vil jo forsvare hjemmet sitt mot inntrengere han mener er i ferd med å ta det fra ham, det skjer jo ikke på legekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2020 den 13.31, Lillemus skrev:

Det er ikke sikkert, ISW sier jo at han er absolutt verst på kveldstid og i eget hjem kan han oppføre seg helt annerledes enn på legekontoret - han vil jo forsvare hjemmet sitt mot inntrengere han mener er i ferd med å ta det fra ham, det skjer jo ikke på legekontoret.

Jeg har tenkt litt på dette. Det er nok absolutt verst når han er alene med moren min. Når jeg er der, blir på en måte fokuset litt annerledes. Men det varierer jo så veldig. Noen dager er bedre, men når det er ille nå er det virkelig ille. Han er helt fastlåst i dette med inntrengere og utroskap. Det er lite fysisk utagering, heldigvis, altså ikke fysisk vold. Men før kunne man i alle fall kortvarig snakke han til fornuft. Det er stort sett umulig nå.

Jeg lurer litt på når man eventuelt må ta dette med legevakten på kveldene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...