Gå til innhold

Adventsstake og stjerne?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, merida skrev:

Jeg koser meg med P7 klem, telys og kaffe kl 0530 hver morgen frem til jul 🥰 Har også kjøpt kongerøkelse, så her dufter det faktisk litt jul også ;) 

Idag ble det baket julekaker på avdelingen jeg jobber på, det var mye rensel på kjøkkenet idag - alle bare gikk etter den gode lukta 😆

Jeg håper du får en fin adventstid ❤️

Høres jo veldig koselig ut! 😃 Håper du også får en fin adventstid! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, merida skrev:

Jeg tror julekalenderen i år heter stjernestøv 🥰

 

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den må jeg se på :) 

Tenkte på deg da jeg så reklamen for den ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2020 den 18.59, stjernestøv skrev:

Har du fått det på plass i vinduene? Det har jeg, syns det er koselig med lys i vinduene. Så har vi fått varmepumpe og det merkes godt, endelig er det varmt her. Pleier alltid å fryse sånn på denne tiden, jeg er mye inne da. 

Ja, elsker det. Gjør det så nydelig og lunt med julelysene. Ser flere steder at vi blir oppfordret til å pynte tidlig til jul i år i og med corona og mørketid. Synes det viktigste er stjerna, staken og julelys rundt forbi. helt nydelig :) 

Anonymkode: 14707...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2020 den 18.59, stjernestøv skrev:

Har du fått det på plass i vinduene? Det har jeg, syns det er koselig med lys i vinduene. Så har vi fått varmepumpe og det merkes godt, endelig er det varmt her. Pleier alltid å fryse sånn på denne tiden, jeg er mye inne da. 

Har hengt opp mine "lyskranser" i vinduene, kransen på ytterdøra og lys på noen trær utenfor huset for et par uker siden jeg.  Kjempekos og KJEMPENØDVENDIG i år syns jeg ❤️ Tenner også masse te-lys innendørs og syns faktisk livet ble litt lysere til tross for at det blir mer og mer beksvart utendørs. Adventsstaken venter jeg med til søndag - vanskeligere å jukse med den syns jeg, advent er advent ;) 

Venter med resten av pynten, men det er kun fordi jeg skal ha håndtverkere i hus og forventer fullstendig mayham et par uker framover 😮 Håper å kunne vaske og pynte senest rundt 15. desember 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 24.11.2020 den 18.59, stjernestøv skrev:

Har du fått det på plass i vinduene? Det har jeg, syns det er koselig med lys i vinduene. Så har vi fått varmepumpe og det merkes godt, endelig er det varmt her. Pleier alltid å fryse sånn på denne tiden, jeg er mye inne da. 

Det er mange år siden jeg sluttet med adventsstake. Skal henge opp stjerna til helga , pluss en lyslenke rundt gelenderet på terassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, elsker det. Gjør det så nydelig og lunt med julelysene. Ser flere steder at vi blir oppfordret til å pynte tidlig til jul i år i og med corona og mørketid. Synes det viktigste er stjerna, staken og julelys rundt forbi. helt nydelig :) 

Anonymkode: 14707...a24

Ja det er jo så koselig når det lyser opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Kayia skrev:

Har hengt opp mine "lyskranser" i vinduene, kransen på ytterdøra og lys på noen trær utenfor huset for et par uker siden jeg.  Kjempekos og KJEMPENØDVENDIG i år syns jeg ❤️ Tenner også masse te-lys innendørs og syns faktisk livet ble litt lysere til tross for at det blir mer og mer beksvart utendørs. Adventsstaken venter jeg med til søndag - vanskeligere å jukse med den syns jeg, advent er advent ;) 

Venter med resten av pynten, men det er kun fordi jeg skal ha håndtverkere i hus og forventer fullstendig mayham et par uker framover 😮 Håper å kunne vaske og pynte senest rundt 15. desember 🤞🤞🤞

Ja det er jeg enig i, koselig med lys og pynt i år ❤️ Jeg og tenner masse lys inne og trives med det, ja det lilla venter jeg med til søndag. 

Lykke til med oppussing :) Blir nok fint nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det er mange år siden jeg sluttet med adventsstake. Skal henge opp stjerna til helga , pluss en lyslenke rundt gelenderet på terassen. 

Koselig det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2020 den 18.59, stjernestøv skrev:

Har du fått det på plass i vinduene? Det har jeg, syns det er koselig med lys i vinduene. Så har vi fått varmepumpe og det merkes godt, endelig er det varmt her. Pleier alltid å fryse sånn på denne tiden, jeg er mye inne da. 

Tenkte å henge opp noen stjerner i vinduene i løpet av helga. Jeg er vanligvis mye senere enn folk rundt meg med slikt, men i år trenger vi kosen synes jeg, både vi og alle som går forbi ute.

Det er så bekmørkt ute at vi har hengt opp lyslenke på hele verandaen. Behagelig hvitt lys, ikke noe voldsomme greier, men det lyser fint opp.

Har en lenke til (kjøpte for kort til verandaen så måtte kjøpe ny og lengre 😄) den skal opp ute en eller annen plass. Den er dobbel, veldig fin. 
Det er 50% på lyslenker på Nille nå, så det bidro til at vi kjøpte flere. 
Jeg merker på kropp og sjel at det er for mørkt ute!

 

Har hengt opp grønn krans med lys i på ytterdøra. 
Har noen snøfnugg med lys i, kanskje jeg skal henge dem på veggen ute, i helga også? 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Shira! skrev:

Tenkte å henge opp noen stjerner i vinduene i løpet av helga. Jeg er vanligvis mye senere enn folk rundt meg med slikt, men i år trenger vi kosen synes jeg, både vi og alle som går forbi ute.

Det er så bekmørkt ute at vi har hengt opp lyslenke på hele verandaen. Behagelig hvitt lys, ikke noe voldsomme greier, men det lyser fint opp.

Har en lenke til (kjøpte for kort til verandaen så måtte kjøpe ny og lengre 😄) den skal opp ute en eller annen plass. Den er dobbel, veldig fin. 
Det er 50% på lyslenker på Nille nå, så det bidro til at vi kjøpte flere. 
Jeg merker på kropp og sjel at det er for mørkt ute!

 

Har hengt opp grønn krans med lys i på ytterdøra. 
Har noen snøfnugg med lys i, kanskje jeg skal henge dem på veggen ute, i helga også? 
 

 

Ja vi trenger lys i denne tiden, koselig det :) Hadde vært koselig med lys ute og, men det er jo ofte strøm på. Bale det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi trenger lys i denne tiden, koselig det :) Hadde vært koselig med lys ute og, men det er jo ofte strøm på. Bale det. 

Vi trenger lys på mange måter i år, synes jeg.

Er strøm på lenkene vi har, vi har flere stikkontakter ute, men på snøfnuggene med lys i og kransen med lys, er batteri. Er med timer. 
Mener vi har batteri på lyslenka vi pleier å ha på ene treet ute, den har jeg helt glemt å finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Shira! skrev:

Vi trenger lys på mange måter i år, synes jeg.

Er strøm på lenkene vi har, vi har flere stikkontakter ute, men på snøfnuggene med lys i og kransen med lys, er batteri. Er med timer. 
Mener vi har batteri på lyslenka vi pleier å ha på ene treet ute, den har jeg helt glemt å finne frem.

Ja vi trenger lys nå :) 

Kunne tenkt meg sånn med batteri, vi har ikke stikkontakter ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kunne tenkt meg sånn med batteri, vi har ikke stikkontakter ute. 

Akkurat denne uka (mange av dem er rimelige uansett) er det massevis av tilbud på LED-lys med batteri i alle varianter. Alle butikker av typen Clas Ohlson, Jula, Rusta, Europris, Jernia osv. har lysslynger etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, laban skrev:

Akkurat denne uka (mange av dem er rimelige uansett) er det massevis av tilbud på LED-lys med batteri i alle varianter. Alle butikker av typen Clas Ohlson, Jula, Rusta, Europris, Jernia osv. har lysslynger etc. 

Ok. Får se på europris jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...