Gå til innhold

Innkallt til tannlege midt i disse koronatider og juletider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.11.2020 den 11.25, Drømmeautomat skrev:

Åja. WHO som er ledet av en massemorder, ja. Dem hører vi på.

Anonymkode: 4c4a0...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei for meg var den ment til å spares opp så høyt som mulig før jeg tok av den. Men er jo umulig å beregne enkelte utgifter så ja jeg tar av bufferen. Er ihvertfall en fordel at jeg har en buffer nå, slik at jeg ikke må ty til kredittkortet  :)

Jeg mente at en buffer er for å ha til uforutsette utgifter, for å slippe å bruke dyre løsninger, som kredittkort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Tedros Adhanom har sagt mye dumt og WHOs håndtering av covid har vært oppsiktsvekkende sendrektig. Ingen tvil om at de kunne kommunisert bedre og at det teoretisk kunne reddet mange liv. Massemorder er vel likevel en vel frisk formulering, eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Jeg mente at en buffer er for å ha til uforutsette utgifter, for å slippe å bruke dyre løsninger, som kredittkort. 

Enig. Buffer er ikke det samme som sparing, men en sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Tedros Adhanom har sagt mye dumt og WHOs håndtering av covid har vært oppsiktsvekkende sendrektig. Ingen tvil om at de kunne kommunisert bedre og at det teoretisk kunne reddet mange liv. Massemorder er vel likevel en vel frisk formulering, eller hur?

Nei. 

Før han ble sjef der.

Les.

Anonymkode: 4c4a0...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2020 den 12.08, laban skrev:

Jeg mente at en buffer er for å ha til uforutsette utgifter, for å slippe å bruke dyre løsninger, som kredittkort. 

Har nå laget en ny konto for buffer. Og har egen for sparing. Satte over litt penger til tannlege på bufferen. Ja, jeg må skille buffer og sparing  :)

Anonymkode: 7bea2...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...